צפו בתקציר: סילבה קאני שוב כבש, 1:3 לבני יהודה על נתניה

מתיאה ליואיץ' חוגג עם סילבה קאני
מתיאה ליואיץ' חוגג עם סילבה קאני | דני מרון

הכישרון הצעיר של הכתומים הצדיק את הארכת החוזה שקיבל בשבוע האחרון, לזמי ומנסה הבקיעו שער כל אחד. הויבך איזן זמנית, הפסד שני ברציפות ליהלומים

(גודל טקסט)

בני יהודה התאוששה הערב (שני) מההפסד הכואב לבאר שבע בחצי גמר הגביע, עם ניצחון חוץ 1:3 על מכבי נתניה שמצדה ספגה הפסד שני רצוף, אחרי שבמחזור הקודם נכנעה לנס ציונה. הקבוצה של אלישע לוי הגדילה את הפער מהפועל חדרה לחמש נקודות בראש טבלת הפלייאוף העליון, בעוד היהלומים במקום הרביעי וגם המקום שלהם בליגת העל בעונה הבאה מובטח.

סילבה קאני בן ה-17, שכבש נגד חדרה בהופעת הבכורה שלו בליגה ויומיים לאחר מכן קיבל חוזה לשלוש שנים נוספות, מצא את הרשת מחזור שני ברציפות כשניצל טעות של דני עמוס במצב נייח, השתלט על הריבאונד והעלה את בני יהודה ליתרון בדקה ה-14. כעבור 20 דקות, מכבי נתניה קיבלה פנדל שאותו בעט טים הויבך, הכדור פגע בהקורה וניתז אל גבו של השוער יהונתן שאבי ומשם לתוך השער – 1:1.

בדקה ה-56, אריאל לזמי קיבל מסירת רוחב מעמית זנטי, סידר את הגוף ובעט חזק פנימה כדי להחזיר את היתרון לאורחת. את תוצאת הסיום חתם ג'וזף מנסה, שקיבל כדור במרחק של כ-20 מטרים מהשער ושחרר בעיטה שפגעה באחד משחקני ההגנה של נתניה בדרך אל הרשת. בדקה ה-84 רועי קהת כבש שער מצמק בנגיחה, אך השופט מג'ד רושרוש פסל אותו בעקבות עבירה של הויבך במהלך.

במחזור הבא בני יהודה תארח את מ.ס. אשדוד (ראשון, 20:30), בעוד הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תצא כבר ביום חמישי הקרוב למשחק חוץ מול הפועל חדרה (20:00, שידור ישיר בספורט3).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי