דן מורי: "עברו עליי ימים מבאסים, ליבנו את העניינים עם אלישע"

רועי בן שמעון, דן מורי
רועי בן שמעון, דן מורי | דני מרון

בתום ה-1:3 על נתניה, קפטן בני יהודה סיפר על ההתאוששות מהחמצת הפנדל המכריע בגביע: "זה היה צריך ליפול על מישהו וזה נפל עליי". לוי: "הייתה לנו אכזבה גדולה, אך זה הספורט". דראפיץ': "לא מוכנים לעונה הבאה"

(גודל טקסט)

ימים לא קלים עברו על בני יהודה. בפן הפיזי, היא נאלצה להתאושש מ-120 דקות תובעניות בחצי גמר גביע המדינה ובפן המנטלי, הכתומים היו צריכים להתמודד עם ההדחה הכואבת בידי הפועל באר שבע באותו מעמד, אך הקבוצה של אלישע לוי עשתה זאת בהצלחה וחזרה הערב (שני) לליגה עם ניצחון 1:3 משכנע על מכבי נתניה.

בתום המשחק, אלישע לוי סיפר על ההתאוששות של קבוצתו בימים האחרונים: "עבר עלינו שבוע לא קל. לשחק נגד באר שבע במשחק כל כך חשוב, 120 דקות עם פחות שני שחקנים, זה לא פשוט. הייתה לנו אכזבה מאוד גדולה, אבל זה הספורט. החוכמה היא תמיד להסתכל קדימה ולקום כקבוצה, לבוא אחרי כמה ימים לנתניה ולנצח את המשחק הזה. זו תכונה שאפשר להתעודד ממנה להמשך. בהחלט אהבתי את מה שראיתי, גם את אלה שהתחילו וגם את אלה שנכנסו. שאפו לשחקנים".

המאמן התייחס להתקדמות הצעירים, בראשם סילבה קאני שכבש מחזור שני ברציפות: "אני חושב שזה מבורך. בני יהודה ידועה במתן הזדמנות לשחקנים צעירים, אני שמח לתת לבן שמעון, נתי (אמויאל) וסילבה שעושה את צעדיו הראשונים. כמובן שצריכים להתקדם לאט, להיות צנועים ולהתחבר לוותיקים, אבל זה מה שאנו עושים כמועדון וזו חובתנו".

גאדיר לא נכלל בסגל, עתידו בקבוצה בספק? "אנחנו כמועדון עבדנו קשה להגיע למצב שאליו הגענו. אנחנו לא מוותרים על אף משחק, הגענו למצב שבו אפשר לראות דברים ולבדוק שחקנים צעירים, שיכולים לבוא במקום כאלה ואחרים. נתנו למנוחה לגאדיר, למתן ולזובאס. גם נתניה עשו את זה וזה לגיטימי, כל משחק כזה הוא חומר למחשבה בשבילי ובשביל המועדון. זה מאפשר לנו להיערך".

אלישע לוי. בני יהודה התאוששה מהגביע (דני מרון)
אלישע לוי. בני יהודה התאוששה מהגביע (דני מרון)

קפטן בני יהודה דן מורי סיפר מה עבר עליו מאז החמצת הפנדל המכריע בחצי הגמר: "מי כמוכם יודע מה זה להחמיץ פנדל כזה. עברו עליי ימים מבאסים, אבל הרבה אמרו לי שהם שמחים שזה אני, כי אני יכול לעבור את זה. אני מאוכזב גם מהפנדל וגם מהסיטואציה שנוצרה, אבל זה היה צריך ליפול על מישהו וזה נפל עליי. הראינו היום שזה מאחורינו".

העימות עם מאמנו במהלך המשחק הקודם: "אני מאוד אמוציונלי, זה לא חדש. עשיתי טעות ולא שמתי לב עם מי אני מדבר, הייתי באמוק ועייף אחרי המשחק וקרו שם הרבה דברים. אחרי 15 שניות התחבקנו ובאימון יום אחרי זה ליבנו את העניינים. זה מאחורינו, התנצלתי בפני אלישע שמבחינתי זה היה הכי חשוב".

מה לא עבד העונה: "הייתה לנו שנה של כמעט. כמעט עלינו לליגה אירופית, שאנשים אולי שוכחים את זה. כמה דברים, לא יודע אם מזל או דברים אחרים. אין אוהד שיכול להגיד שבני יהודה לא נלחמת, לא רצה ולא משתגעת. עברנו טלטלה בקיץ, יש פה שחקנים שאנחנו בונים עליהם לשנה הבאה. אם כמעט הגענו לליגה האירופית ולפלייאוף העליון ומגביע המדינה הודחנו בפנדלים, כנראה שיש על מי לבנות לשנה הבאה".

דן מורי. ימים קשים עברו עליו (דני מרון)
דן מורי. ימים קשים עברו עליו (דני מרון)

בצד המפסיד, סלובודאן דראפיץ' סיכם: "במחצית הראשונה עוד שיחקנו 20 דקות טוב, יכולנו לכבוש אבל במחצית השנייה לא היינו במשחק ואנחנו צריכים לראות איך מסיימים את הליגה כמו שצריך. גם אם נשארנו, צריך להילחם על הנקודות ולתקן הכל ביום חמישי".

מדוע מתקשים במשחקים האחרונים: "אנחנו מחפשים את השיטה ונותנים לשחקנים צעירים לשחק כדי לראות מה אפשר להרוויח לשנה הבאה, מחזירים חזרה את הפצועים ומחפשים הרכבים אחרים, צריך לחפש את עצמנו לעונה הבאה ולראות מי מתאים לנו. יש כאלה שאין להם חוזה ויש כאלה שאפשר להשתחרר מהם. כמו שאנחנו נראים, אנחנו לא מוכנים".

מה יהיה איתו: "יש לי חוזה ואני מכין את הקבוצה לעונה הבאה, הראש שלי במכבי נתניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי