שרן ייני: "אנחנו צריכים לשמש דוגמה חיובית לבני נוער"

שרן ייני, מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה
שרן ייני, מיגל ויטור, אופיר דוידזאדה | דני מרון

אחרי ה-1:1 מול באר שבע, קפטן מכבי ת"א התייחס לפרשת הקטינות: "כדאי להוריד את הלהבות עד שדברים יתבהרו". איביץ': "אם יתברר שהכל תקין, אין סיבה שהשחקנים המעורבים לא יחזרו לסגל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

השבוע הסוער שעבר על מכבי תל אביב בצל פרשת הקטינות נתן את אותותיו גם על כר הדשא. הצהובים שמטו נקודות מחזור שני ברציפות ולמרות שעלו ראשונים ליתרון, סיימו ב-1:1 נגד הפועל באר שבע. אחרי שהתקבצו מחוץ לבלומפילד לפני המשחק, בסיומו אוהדי מכבי שוב התאספו בסמוך לאצטדיון, אך עודדו מחוץ למתחם מלווים בכמות גדולה של שוטרים, שפינו אותם תוך מספר דקות.

בסיום המשחק, המאמן ולדימיר איביץ' נתן את רשמיו מהיכולת של שחקניו: "לא עשינו את מה שהכנו למשחק. שינינו שיטה ואולי לא התאמנו את עצמנו, לא עשינו עם הכדור את מה שתכננו וצריך לדבר על זה כדי למצוא את הסיבות לכך. התוצאה הוגנת, כי אולי היינו יכולים להבקיע עוד גול וגם להם הייתה הזדמנות לקראת הסוף. הם באו להרוג את קצב המשחק ולהאט אותו. הם משחקים בשיטה הזו כל משחק. אנחנו צריכים לגמור משחקים, לשחק עד הסוף ואני מדבר על זה כל שבוע".

הימים הקשים שעברו על המועדון מאז חשיפת הפרשה: "ההכנה למשחק הייתה נורמלית. אי אפשר לדבר על מה שאנחנו לא יודעים. הודעת המועדון אמרה את מה שצריך, אין לי מה להוסיף. האם אני מאוכזב? אנחנו לא יודעים מה בדיוק קרה, מי שעובד בחקירה יעשה את העבודה. צריך לראות מה יקרה, אבל אם יתברר שהכל תקין, אני לא רואה סיבה שאותם שחקנים לא יחזרו לסגל".

איביץ'. שבוע קשה עבר על מכבי ת
איביץ'. שבוע קשה עבר על מכבי ת"א (דני מרון)

הקפטן שרן ייני התייצב מול המיקרופונים והבהיר כי למרות הסערה, השחקנים ידעו להתמקד במשחק: "ברגע שאתה מגיע למשחק אז אפשר להתרכז רק בו. זאת העבודה שלנו, אנחנו מתנתקים מדברים אישיים כל הזמן. כמו במקרה של איתן טיבי, אנחנו רגילים לזה. כמובן שבמהלך השבוע אנחנו חושבים על זה וזו סיטואציה לא קלה".

על אחד השבועות המורכבים שהיו למועדון: "כשדברים באפלה ואנחנו לא יודעים יותר מדי פרטים וניזונים משמועות בדיוק כמו כולם, זה לא קל לכל הצדדים המעורבים בפרשה. כדאי להוריד את הלהבות עד שדברים יתבהרו. כמובן שאנחנו צריכים תמיד לשמש דוגמא חיובית לבני נוער, הם מעריצים אותנו ומסתכלים עלינו ואנחנו מודעים לזה".

תמיכת הסגל בשחקנים המעורבים בפרשה: "אנחנו מחכים לראות מה יתפתח. אנחנו לא יוצאים בהצהרות מטורפות ומדגישים שחשוב לנו להיות חיוביים ולהוות מודל לחיקוי. שוב, זו סיטואציה קשה ואנחנו נוכל לסכם את הדברים בהמשך אני מאמין".

ייני התייחס גם לתוצאת המשחק: "בגדול אני חושב שסגרנו אותם די טוב, הם לא הגיעו להרבה מצבים והגול שלהם היה מאוד אלגנטי ושקט. אם היה נגמר לטובתנו זה היה יותר מייצג, אבל זו רק דעתי האישית"

ייני ופיבן. הצהובים הושפעו מהפרשה (דני מרון)
ייני ופיבן. הצהובים הושפעו מהפרשה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי