כץ נפרד מקאניוק: "מקווה שיחזור אלינו כשיסיים את המסע בחו"ל"

גידי קאניוק
גידי קאניוק | אודי ציטיאט

בעלי הפועל חיפה על הקשר שערך את משחקו האחרון בקבוצה נגד בית"ר: "עשה עונה טובה ואני חושב שהוא נהנה אצלנו". קפילוטו יעבור MRI, ייתכן שסיים את העונה. סירושטיין: "היה לנו חשוב לצאת לפחות עם נקודה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה להרשים בפלייאוף העליון. הקבוצה של חיים סילבה סיימה אמנם בתיקו 1:1 נגד בית"ר ירושלים, אבל שוב הציגה כדורגל איכותי לאורך רוב דקות המשחק. "השחקנים רצו, נלחמו והיו ראויים לפחות לנקודה", סיכם הבעלים יואב כץ את ההופעה. בהפועל חיפה הביעו שביעות רצון מהשער של אלמוג בוזגלו, שיצא מאוכזב בסיום המשחק האחרון, בו לא קיבל את האישור לבעוט פנדל נגד הפועל תל אביב: "היה חשוב לאלמוג לכבוש ואנחנו מקווים שיבקיע עוד שערים עד לסיום העונה", אמרו במועדון.

הפרידה של גידי קאניוק, שצפוי לחתום רשמית בקבוצה אסיאתית בשבוע הבא, הייתה הסיפור המיוחד של הערב. כידוע, מאז החזרה מפגרת הקורונה, הקשר הסכים לקצץ בשכרו בתנאי שהפועל חיפה תאפשר לו לעזוב מיידית במקרה שימצא קבוצה בחו"ל. כץ אמר עליו: "אני חושב שהוא מאוד נהנה אצלנו ועשה עונה טובה. אני מאמין ומקווה שאחרי שיסיים את המסע שלו בחו"ל, הוא יחזור להפועל חיפה".

בינתיים, הבעלים צפוי לחתום בקרוב על הארכת החוזה של חיים סילבס והשניים מתכוונים להגביר את קצב ההכנות לעונה הבאה. מעבר לכך, הבלם ניסו קפילוטו, שנעדר אמש בשל פציעה שספג נגד הפועל תל אביב, יעבור MRI בסוף השבוע ולא מן הנמנע שלא ישוב לשחק עוד העונה, כך גם לגבי עדן בן בסט. מי שימלא את מקומו של קפילוטו הוא מיקי סירושטיין, שאמר אחרי התיקו נגד בית"ר: "היה לנו חשוב לצאת עם נקודה מהמשחק הזה, זה בכלל לא פשוט. המטרה שלנו היא להמשיך ולנצח כמה שיותר משחקים עד לסיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי