בלקמן עשוי לפתוח בהרכב בדרבי, איביץ' יחזור לארבעה בהגנה

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אריאל שלום

בצל הפרשה, מכבי ת"א תתארח אצל הפועל ת"א (שבת ב-21:00) ובסיטואציה מסוימת תוכל לזכות מעשית באליפות. החלוץ בתמונת ה-11 של המאמן, ששוב שומר את הקלפים צמוד לחזה

(גודל טקסט)

בצל פרשת הכדורגלנים והקטינות, מכבי תל אביב אמנם לא תוכל לזכות מחר (שבת) באופן רשמי באליפות, אך היא תוכל להבטיח אותה מבחינה מעשית אם תנצח את הפועל תל אביב בדרבי (21:00) ומכבי חיפה תפסיד להפועל באר שבע במשחק המקביל שייערך באצטדיון הי"א באשדוד (שבת החל מ-20:15, ישיר בספורט4).

במקרה כזה, הפער בין מכבי תל אביב למכבי חיפה יעמוד על 15 נקודות (הפרש השערים של האלופה טוב יותר – +45 לעומת +35), כאשר נותרו עוד חמישה משחקים עדו תום העונה. הצלחת לא תוענק וחגיגות רשמית לא יהיו, אך הצהובים בהחלט יוכלו לסגור את הסיפור באופן סופי לקראת משחק ההכתרה הרשמי, ככל הנראה בסמי עופר נגד הפועל חיפה באמצע השבוע הבא (שלישי החל מ-20:30, ספורט4).

המאמן ולדימיר איביץ', כרגיל, שומר את הקלפים קרוב לחזה. ההערכה היא שיחזור לשחק עם ארבעה שחקני הגנה. נראה כי מרכז הקישור ימשיך להיות מורכב מגולסה, פרץ וגלזר, כשמקדימה ישחקו איתי שכטר ויונתן כהן. ההערכה היא שניק בלקמן יקבל את הקרדיט לפניהם, כשגם איילון אלמוג בתמונה. בהגנה יפתחו ככל הנראה אנריק סבוריט, ז'איר אמאדור, איתן טיבי ואנדראה ג'ראלדש. כידוע, מהסגל ייעדרו שני השחקנים אשר חשודים בפרשת הכדורגלנים והקטינות והוצאו לחופשה זמנית על ידי המועדון.

בתוך כך, משטרת ישראל פרסמה הודעה רשמית הבוקר, בה קראה לאוהדי שתי קבוצות לא להגיע לאצטדיון בלומפילד. במקביל, בסביבת המועדון ובעיקר בקרב הקהל ממשיכים לפנטז על האפשרות שערן זהבי וטל בן חיים יחזרו לקבוצה. כידוע, הראשון אמר לאחרונה כי הוא שוקל זאת בחיוב ואילו השני התיר את חוזהו בספרטה פראג וממתין להתפתחויות.

הרכב משוער: דניאל טננבאום; אנריק סאבוריט, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנדראה ג'ארלדש; דן גלזר, אייל גולסה, דור פרץ, ניק בלקמן (איילון אלמוג); יונתן כהן, איתי שכטר.


ולדימיר איביץ' (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי