הפועל ת"א סוערת ושוקלת להתלונן נגד קנדיל. דגני: "חצה קו אדום"

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

הבלם טען שמגן מכבי ת"א קילל את משפחתו ובתגובה הציע לו לצאת החוצה, במועדון שוחחו עם המאמן שטען כי גם לעברו נאמרו מילים קשות: "שייתן כבוד". סאגת בוזגלו: קלינגר טען כי ערך רוטציה

(גודל טקסט)

במהלך השבוע הזהיר ניר קלינגר את שחקני הפועל תל אביב מפני הדרבי. במועדון טוענים כי המאמן חשש לאחר התבוסה להפועל חיפה שהקבוצה תובך במשחק הקרוב, אבל באחד המפגשים הפחות טובים בין הקבוצות בשנים האחרונות, זה הסתיים רק ב-0:2 לזכות מכבי תל אביב – וכמו בדרבי הראשון העונה שאירחה הפועל ת"א, האלופה שוב כבשה בתוספת הזמן כדי להכריע את ההתמודדות.
 

בבוקר שאחרי המשחק, נראה כי בהפועל תל אביב הנושא המרכזי מהמפגש אמש הפך להיות דווקא כל מה שקרה מחוץ לכר הדשא. מאור בוזגלו כעס לאחר שהבין שלא ייכנס למגרש וירד לחדר ההלבשה, קלינגר ואוראל דגני התעמתו עם מאור קנדיל והבלאגן בחדר ההלבשה חגג, כששחקנים נשמעו כעוסים מאוד אחרי ההפסד. "בושה וחרפה שקנדיל מדבר בצורה הזאת, שייתן כבוד", אמרו אתמול בהפועל ת"א.

דגני טען בפני אנשי הפועל תל אביב כי קנדיל קילל את אשתו והילדים. בתגובה אמר לו דגני: "קל לך לדבר במגרש. אם אתה גבר, בוא ותגיד לי את זה בחוץ". קלינגר עצמו הגן על דגני, מה שיצר לא מעט בלאגן בסיום. דגני אמר לשחקנים: "קנדיל צריך להתבייש. אין לי בעיה שיקלל אותי, אבל את המשפחה שלי? הוא חצה קו אדום".


קלינגר. בהפועל ת"א מספרים שגם אותו קנדיל קילל (אריאל שלום)

במכבי תל אביב טוענים כי "דגני איים על קנדיל קודם ואמר שיחכה לו בחוץ". מנגד, בהפועל ת"א טוענים כי קנדיל אמר מילים קשות לעברו של המאמן ניר קלינגר. "שמענו מה הוא אמר לו והיינו בהלם. ככה מדברים למאמן? הוא יכול להיות אבא שלו". גורמים במועדון טוענים כי אם לא יתנצל, ייתכן שישקלו להגיש תלונה נגד השחקן. במכבי תל אביב, אגב, טענו אתמול שדגני הוא זה שאיים קודם.

אי שיתופו של מאור בוזגלו נובע מהחלטה מקצועית, אבל בסביבתו של הקשר לא קיבלו את הטענה הזאת. נראה כי בימים הקרובים יהיו לא מעט השלכות כלפי הסיפור הזה, לאחר שבוזגלו ירד על דעת עצמו בהפגנתיות לחדר ההלבשה לפני סיום המשחק. קלינגר עצמו הבהיר שבוזגלו לא שותף משום שערך רוטציה בעקבות שלושה משחקים שתקיים הקבוצה בשבוע (מכבי חיפה בשלישי ודרבי נוסף בשבת).


מאור בוזגלו. בסביבתו לא קיבלו את טענת המאמן (אריאל שלום)

בכל הנוגע למהומות מחוץ למגרש, האירועים הלא נעימים החלו עוד לפני המשחק. המשטרה מנעה עימות בין אוהדי הפועל ת"א לאוהדי האלופה, כששוטרים היוו חוצץ בין הרחובות שהיו אמורים להוביל למפגש בין הצדדים. אוהדי הפועל התעמתו עם כוחות השיטור, כששני אוהדים נעצרו בחשד להפרות סדר, תקיפת שוטרים, החזקת אגרופן וחזיז. "רק בנס זה לא נגמר עם פצועים, מזל שהמשטרה הייתה שם". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי