אחרי שהבטיח לערוך רוטציה: קלינגר תרגל את בוזגלו לקראת מכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

קשר הפועל ת"א, שלא שותף במשחק האחרון מול מכבי ת"א, עשוי לפתוח מול הירוקים בשלישי. דגני המוצהב ייעדר, פירסמן עשוי להחליפו. שביט מזל יפתח בחוד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח מחר (שלישי) ב-21:00 את מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד, ויש לה הרבה על מה לשחק. האדומים חייבים לגרום לירוקים לאבד נקודות, זאת כדי שמכבי תל אביב תבטיח אליפות כבר במשחק מול הפועל חיפה מחר (20:45, שידור ישיר בספורט4), במידה ותנצח כמובן. אם זה לא יקרה, הקבוצה של ולדימיר איביץ' תוכל לעשות זאת בשבת בדרבי מול היריבה המרה – והדבר האחרון שהפועל ת"א רוצה היא שיחגגו לה על הראש.

ניר קלינגר אמר אחרי ההפסד 2:0 במשחק האחרון לאותה מכבי ת"א למקורביו שלא שיתף את מאור בוזגלו בגלל הרצון לערוך רוטציה. היום הוא תרגל אותו לפרקים בהרכב לקראת ההתמודדות מול חניכיו של מרקו בלבול.

מי שיעידר בוודאות הוא אוראל דגני המוצהב, כאשר איאד אבו עביד, רז שלמה ודורון ליידנר יפתחו בחלק ההגנתי. מי שעשוי להיות שחקן ההגנה הרביעי הוא מרווין פירסמן. שביט מזל הצעיר תורגל ב-11 בזמן שמייקל אולהה יחזור לסגל.


ניר קלינגר (אריאל שלום)

קלינגר טרם פרסם את ה-20 שיזומנו למשחק, אך נראה שעומר דמארי ישוב לסגל. בכל מקרה, הוא לא אמור לפתוח. מי שתורגל לצדו של מזל בחוד הוא עומרי אלטמן, כאשר מוטי ברשצקי צפוי להתחיל על הספסל.

הרכב משוער: אריק ינקו, איאד אבו עביד, רז שלמה, מרווין פירסמן (עבדי פרחאת), דורון ליידנר, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עמית מאיר, מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, שביט מזל.


שביט מזל בדרבי. ימשיך לקבל את הקרדיט בחוד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי