הגרלת סיבוב ח': הפועל ת"א – מכבי חיפה, מכבי ת"א – בני ממב"ע

ניקיטה רוקאביצה עם אדי גוטליב
ניקיטה רוקאביצה עם אדי גוטליב | דני מרון

הגרלת גביע המדינה זימנה משחק קלאסי בין הירוקים לקבוצה מהלאומית. הסינדרלה מליגה ב' תגיע למשחק נגד סגנית האלופה בנתניה, ב"ש תצא לנצרת ואילו בית"ר לראשל"צ. וגם: נגד מי מוסמוס וכאוכב? הכל בפנים

(גודל טקסט)

הגרלת סיבוב ח' היא תמיד מאורע מרגש, וכמיטב המסורת, גם העונה קיבלנו משחקים מסקרנים לצד כאלו פחות שווי כוחות אך פיקנטיים. המשחקים יתקיימו בין ה-4 ל-8 בינואר. המשחק הגדול של הסיבוב הוא ללא ספק בין הפועל תל אביב מהליגה הלאומית לבין מכבי חיפה, שיתקיים באצטדיון המושבה.

בעונת 2011/12, הפועל תל אביב גברה על מכבי חיפה 1:2 בגמר. מירקו אורמוש כבש את הראשון לטובת האדומים, טאלב טוואטחה החזיר את הירוקים לחיים עם בישול לדלה ימפולסקי. לפני שהמשחק נכנס להארכה, נוסא איגייבור (אז באדום) ניצל בישול חכם של סלים טועמה, ונתן לאדומים את הגביע ה-16 שלהם. מדובר גם בתואר האחרון של האדומים. מכבי חיפה חגגה בגמר האחרון שלה מול מכבי תל אביב לפני שנתיים, בזכות שער של לודוביק אוברניאק.


מכבי תל אביב קיבלה משחק ביתי מול בני ממב"ע מליגה ב', שקולות נציגיה נשמעו היטב בבית הנבחרות בשפיים עם היוודע ההגרלה. האלופה הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ נגד אחי נצרת מהליגה הלאומית, ובית"ר ירושלים תגיע לאצטדיון בראשון לציון למשחק מול הקבוצה של אייל ברקוביץ'. עוד משחק מסקרן במיוחד ישלח את מכבי נתניה לדרבי גיאוגרפי מרתק בחדרה, ומחזיקת הגביע בני יהודה תצא למשחק חוץ נגד הפועל רמת גן.

רוקאביציה נגד גוטליב בעונה שעברה
רוקאביציה נגד גוטליב בעונה שעברה. מפגש קלאסי (דני מרון)

בהפועל קטמון חלמו אולי על דרבי ראשון בהיסטוריה אך קיבלו בית"ר אחרת, זו מכפר סבא. הפועל שפרעם תארח את בני מוסמוס מליגה ג', הפועל אשקלון תפגוש את אשדוד למשחק על טהרת ליגת העל, ואילו מכבי פתח תקווה תארח את הפועל כפ"ס.

כל המשחקים
הפועל פתח תקווה – הפועל חיפה
עירוני קריית שמונה – הפועל עפולה
הפועל קטמון – בית"ר כפר סבא
הפועל עכו – כפר קאסם
מכבי אחי נצרת – הפועל באר שבע
הפועל שפרעם – בני מוסמוס
הפועל רמת גן – בני יהודה
סקציה נס ציונה – בני סכנין
מכבי תל אביב – מ.ס. בני ממב"ע
הפועל מרמורק – הפועל כאוכב
הפועל חדרה – מכבי נתניה
הפועל ראשון לציון – בית"ר ירושלים
מכבי פתח תקווה – הפועל כפר סבא
הפועל אשקלון – מ.ס. אשדוד
הפועל רעננה – הפועל רמת ניר השרון
הפועל תל אביב – מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי