ביקורת על בלבול: "חבל שניסה דברים במשחק חשוב". קראמר עזב

מרקו בלבול
מרקו בלבול | אודי ציטיאט

אכזבה קשה במכבי חיפה לאחר ההדחה מהגביע: "שיחקנו בצורה טיפשית והפסדנו". המאמן ספג על ההרכב שהעלה, המועדון יגיש תלונה בעקבות התקפת האוטובוס. וגם: פלקושצ'נקו ונציגיו יגיעו על מנת לחתום, החלוץ שוחרר

(גודל טקסט)
אכזבה קשה במכבי חיפה בעקבות ההדחה מגביע המדינה לאחר ההפסד לבני סכנין בשמינית הגמר. במועדון מבקרים בעיקר את השחקנים, שלטענת גורמים בחיפה הציגו יכולת פושרת והתקשו לפצח את ההגנה של המארחים.


"שיחקנו בצורה טיפשית והפסדנו. לא יכול להיות שאנחנו מגיעים למצבים בודדים רק בתחילת המשחק ומצד שני עושים טעויות קשות בהגנה", אמרו במכבי חיפה. "היו שחקנים שקיבלו הזדמנות בשל חיסורים רבים ולא לקחו את ההזדמנות". ביקורת הופנתה גם כלפי המאמן מרקו בלבול, בעיקר על ההרכב שהעלה במשחק: "דוס סנטוס לא היה בתוכניות ועלה כקשר אחורי, סלליך היה פצוע ופתח בהרכב. חבל שהניסיונות נעשו דווקא במשחק כל כך חשוב", אמרו בכרמל.


בנוסף במועדון הביעו זעם רב כלפי האירוע החמור שאירע עם היציאה של אוטובוס השחקנים, כאשר בקבוק נזרק לעבר האוטובוס ופגע בבלם אטיין ריינן. בחיפה הבהירו כי מדובר באירוע חמור שבמזל הסתיים בפציעה קלה והמועדון מתכוון להגיש תלונה בנושא. מאידך גם האוהדים הירוקים הביעו את זעמם לקראת הסיום כאשר השליכו חפצים ואף עקרו כסאות ביציע. בכל מקרה שחקני הקבוצה זכו ליום חופש וכבר מחר יתחילו בהכנות למשחק הליגה ביום ראשון מול מכבי נתניה (20:30, שידור ישיר בספורט1).


1/2
הערב , בתום משחק הגביע, בעת יציאת השחקנים והצוות מאצטדיון דוחא, נזרק בקבוק על ידי אוהד בני סכנין לעבר אוטובוס הקבוצה.
במהלך האירוע האלים, נפצע בלם הקבוצה אטיין ריינן.

— Maccabi Haifa FC (@mhfootballclub) January 22, 2019

לאחר ששלשום הודיעו הירוקים רשמית על רצונם לרכוש את קשר הפועל מקסים פלקושצ'נקו, ביממה הקרובה צפויים השחקן ונציגיו להיפגש עם ראשי הירוקים ולסכם את תנאיו לשלוש וחצי שנים עם אופציה לעונה וחצי, והוא עשוי להרוויח כ-150 אלף דולר לעונה. מי שעוד יחזור לקבוצה ויצטרף לאימונים ביום חמישי הוא מוחמד אבו פאני, שסיים את דרכו בהפועל חדרה וחוזר למכבי חיפה, מאידך במועדון הירוק רוצים גם לדלל את הסגל, כלומר להיפרד מהבלם אליסון דוס סנטוס והקשר אופיר מזרחי.  


מי שנפרד הבוקר רשמית מהמועדון הוא מיכיל קראמר, שעבר לאוטרכט המדורגת שישית בליגה ההולנדית, רק נקודה מהמקום הרביעי. קראמר בן ה-30 שותף רק בארבעה משחקי ליגה, האחרון שבהם היה באוקטובר, וכלל לא כבש. שני שעריו היחידים הובקעו בגביע הטוטו ובמחזור פתיחת הליגה נגד מכבי חיפה הורחק באדום ישיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי