יו"ר אום אל פאחם: "הסיכויים מול מכבי תל אביב – 50/50"

אוהדי אום אל פאחם
אוהדי אום אל פאחם | דאפר מחאמיד

לאחר הגרלת סיבוב ח', מוחמד אבו שלמה מאמין שקבוצתו יכולה לעבור את אלופת המדינה והוסיף: "יהיה פסטיבל, רוצה לארח במקום אחר". עבד טיטי, מנהלה המקצועי של טירה אמר לקראת מכבי נתניה: "אנחנו לא פראיירים"

(גודל טקסט)

הגרלת משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה בהשתתפות 32 קבוצות זימנה לנו כמה מפגשים מרתקים, שייערכו בין התאריכים 19-23 בדצמבר. השלב הזה נותן לקבוצות הקטנות יותר בכדורגל הישראלי במה ומאפשר להן לשחק מול האימפריות של מדינתנו. שני משחקים כאלה יתקיימו כשהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית תארח את אלופת המדינה מכבי תל אביב ומ.ס. טירה מליגה א' תפגוש את מכבי נתניה.

יושב ראש הפועל אום אל פאחם מוחמד אבו שלמה אמר לקראת המשחק מול הצהובים: "כבר אחרי ההגרלה רציתי להעביר את המשחק למגרש גדול אבל אמרו לי בהתאחדות, שרק המשטרה תקבע על המיקום בסמוך למשחק. בכל מקרה יהיה פסטיבל שישדרג את המועדון שלנו והסיכויים שלנו הם 50 אחוז".

המנהל המקצועי של טירה עבד טיטי אמר אחרי ההגרלה: "היה לנו חלום לקבל קבוצה גדולה מליגת העל ומכבי נתניה זה מועדון גדול ואין לי ספק שיהיה קרנבל. היא קבוצת גביע טיפוסית אבל גם אנחנו לא נהיה פראיירים".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. האם לאום אל פאחם יש סיכוי מול האלופה? (דני מרון)
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. האם לאום אל פאחם יש סיכוי מול האלופה? (דני מרון)

מכבי קרית מלאכי מליגה ב' תארח את הפועל רעננה. נועם תרועה כובש שער הניצחון נגד הפועל כאוכב בסיבוב ז' אמר: "לא אשקר, כל קבוצה מהליגות הנמוכות שמגיעה לשלבים האלה ופוגשת קבוצה בליגת העל שואפת לקבל קבוצת טופ חמש כדי שיהיה אווירה, קהל, אצטדיון ושידור חי בטלוויזיה. גם בתור שחקן אני מצפה לרגעים כאלה. לא נגעתי ברמות האלה יותר מדי, כשהייתי בשעריים שיחקנו נגד הפועל באר שבע בווסרמיל הישן והיה מרגש להופיע על המסך".

הוא המשיך את דבריו: "מעבר לכך, קיבלנו הגרלה קשה, הפועל רעננה עדיין בליגת העל, שלוש ליגות מעלינו וקיימים פערים בין הקבוצות, אבל יש לנו שחקנים איכותיים שיכולים להשתלב בליגות הבכירות ביותר".

מהפועל קטמון ירושלים, שתפגוש את הפועל תל אביב נמסר: "אנחנו שמחים להגיע לבלומפילד המחודש. עד אז יש לנו לא מעט משחקים חשובים, ונתרכז בהם כרגע".

שחקני הפועל קטמון. יחגגו גם בבלומפילד מול הפועל תל אביב? (דני מרון)
שחקני הפועל קטמון. יחגגו גם בבלומפילד מול הפועל תל אביב? (דני מרון)

במשחק נוסף, הפועל פתח תקווה תשחק נגד א.ס. אשדוד מליגה א'. מאמן הקבוצה מהלאומית עמיר נוסבאום הגיב: "זו אולי קצת קלישאה, אבל בגביע אין הגרלות קלות ותמיד יש סינדרלות. אדומים אשדוד כבר הוכיחו שהם קבוצה טובה, כשהדיחו את הפועל עכו בסיבוב הקודם, אבל אנחנו נעשה הכל כדי שסינדרלה לא תעבור אצלנו השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי