אבוקסיס: "הרגלנו את כולם לטוב, אז עכשיו זה נראה שרע מאוד"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

לקראת המשחק בסיבוב ח' נגד הפועל חדרה, מאמן בני יהודה מקווה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים: "הגביע זה מפעל של חמישה משחקים שאפשר להתעלות ולזכות, כמו שקרה לנו בשנה שעברה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

שלושה משחקים רצופים לא הצליחה בני יהודה לנצח, שני המשחקים האחרונים אף הסתיימו בהפסדים בסמי עופר להפועל חיפה ובקריית שמונה, אבל מחר במשחק הבית נגד הפועל חדרה (חמישי, 20:00) המדורגת שמינית בליגת העל לא תוכל להרשות לעצמה למעוד פעם נוספת – כי מעבר לכדור שלג שעלול להתחיל להתגלגל, היא תאבד את התואר מחזיקת גביע המדינה.

בני יהודה עוד תשחק ביום שלישי הבא נגד מכבי תל אביב ובמשחק האחרון שלה לשנת 2019 תפגוש את מכבי נתניה, אבל לרשות יוסי אבוקסיס עומד סגל מלא והוא אישר הבוקר שהוא לא מתכנן לבצע שינויים מיוחדים לאור העובדה שיש בין חמישה ימים בין המשחק מחר למחזור ה-15 בליגה נגד האלופה והמוליכה.

הבוקר אבוקסיס דיבר לקראת המפגש נגד הקבוצה החדשה של שרון מימר, שבשבת האחרונה שבה למסלול הניצחונות עם 0:2 באשדוד: "אנחנו צריכים לשחק יותר טוב בהגנה ובהתקפה, מה שבשני המשחקים האחרונים לא היה טוב. לא צריך לצאת מפרופורציות או לקחת את זה למקומות יותר מדי קשים, היו לנו שני משחקים לא טובים מאוד, אולי הכי רעים שלנו, אבל יחד עם זאת אנחנו קבוצה שעדיין נקודה מהפלייאוף העליון. לשחקנים אמרתי שהגביע זה מפעל של חמישה משחקים שאפשר להתעלות בהם וכמו שקרה לנו בשנה שעברה, גם לזכות בסוף. מחכה לנו משוכה קשה, אבל בגביע זה משהו אחר וכך תמיד היה".


אבוקסיס בהפסד בחיפה. "הגביע זה משהו אחר" (מאור אלקסלסי)

העובדה שהם מחזיקי הגביע: "יש לנו הרבה שחקנים חדשים שלא היו איתנו, אבל זה שאנחנו מחזיקי הגביע צריך לתת לנו עוד יותר כוח אחרי השמחה שהייתה פה כשזכינו. עלינו לעשות סוויץ', לשכוח משני המשחקים הלא טובים בליגה ולנצח מחר".

על האווירה במועדון: "קבוצה כמונו לא יכולה להיות כל הזמן למעלה, אבל זו אפילו לא תקופה אלא בסך הכל שני משחקים. הרגלנו את כולם לטוב, אז כשקצת לא טוב זה נראה רע מאוד. אנחנו לוקחים את זה כמחמאה, כי בני יהודה עשתה דברים יפים בשנתיים האחרונות ואם דברים הולכים קצת פחות טוב אז זה מרגיש כמו תקופה ארוכה, אפילו שאלה בסך הכי שני משחקים".

אם ניצחון בגביע יכול לסייע בליגה: "בשנה שעברה בנורדיה היינו כפסע מלעוף מהגביע, אני עוד זוכר את השעון שהראה דקה 66 ועדיין 0:1 לנורדיה ואנחנו לא מגיעים למצבים. זה היה נראה שלא ניתן גול עוד מאה שנה והכל השתנה עד הזכייה בגביע. התוצאה צריכה להיות טובה, המטרה היא לעבור שלב וזה מה שעלינו לעשות".


בני יהודה חוגגת זכייה בשנה שעברה (דני מרון)

בתוך כך, אתמול פרסמנו לראשונה בספורט1 על החלטתו של המאמן יוסי אבוקסיס לשחרר בחלון בינואר את הבלם אלבן פנישי, שלא הצליח להרשים. בקבוצה ינסו להתחזק בקשר התקפי וייתכן שתהיה פנייה להפועל תל אביב בנוגע למוטי ברשצקי. בקבוצה גם אישרו לספורט1 שהקשר האורוגוואי פיליפה רודריגס, שנמצא במו"מ מתקדם עם הפועל ת"א, הוצע למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי