ג'אן: "יש במפעל הזה משהו מיוחד, כל קבוצה יכולה להגיע לגמר"

דור ג'אן
דור ג'אן | דני מרון

חלוץ בני יהודה ששוב כבש בגביע, מקווה לצאת ביחד עם קבוצתו לדרך חדשה: "ניצחונות כאלה בהחלט יכולים לתת ביטחון. שמח שהפעם הצלחתי להבקיע". הערכה ל-10,000 צופים מול מכבי ת"א, אופטימיות לגבי שיתופו של גאדיר

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מחזיקת הגביע בני יהודה, עשתה אתמול (חמישי) צעד ראשון בדרכה להגן על הכתר לאחר שניצחה 0:2 במשחק לא קל, ואחרי הארכה את הפועל חדרה בבלומפילד. בקבוצה חששו מאוד מהמשחק הזה, גם בשל ההגרלה הלא פשוטה מול קבוצה מליגת העל ובעיקר בשל שני ההפסדים הרצופים, איתם הגיעו הזהובים מהליגה.

בסיום המשחק, השתחררה כמובן אנחת רווחה גדולה מאוד ובקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת הטובה שהציגו מרבית השחקנים, בראשם צמד המחליפים אריאל לזמי ודור ג'אן, שאף כבש את השער הראשון עם פתיחת ההארכה. גם דן מורי ואבישי כהן, שחזר לעמדת המגן הימני, קיבלו מחמאות על יכולתם.

כבר ביום שלישי הקרוב, במסגרת מחזור אמצע השבוע בליגה, תארח בני יהודה את האלופה מכבי תל אביב (20:10, ישיר בספורט4) והצפי הוא שלפחות עשרת אלפים צופים יגיעו לאצטדיון. החלוץ מוחמד גאדיר, ספג מכה בראשו במהלך המחצית הראשונה והוחלף לאחר שחש ברע וסבל מסחרחורות. גאדיר צפוי להיבדק היום או מחר ובמועדון הביעו אופטימיות לגבי שיתופו מול הצהובים בשלישי.


"שחקן גביע טיפוסי". דור ג'אן שוב נכנס לעניינים (דני מרון)

בעונה שעברה כינו בקבוצה את החלוץ דור ג'אן כ"שחקן גביע טיפוסי", שלמעט חצי הגמר, כבש בכל שלבי הגביע, כולל שער שוויון דרמטי בגמר מול מכבי נתניה, בדרך לזכייה בתואר המכובד. "אין לי הסבר לזה, לא יכול לשים את היד ולהגיד מה, אבל יש במפעל הזה משהו מיוחד", אמר ג'אן בסיום המשחק. "יש סיכוי טוב לכל קבוצה להגיע לגמר, יש חמישה משחקים וזה תמיד 50:50. בשלב המוקדם הזה קיבלנו יחסית משוכה מאוד לא קלה, הפועל חדרה, ואני שמח, כי היה לנו משחק טוב מההתחלה, לשמחתי ולמזלי גם הצלחנו לנצח. אנחנו כבר עם הפנים לשלב הבא".

על הביטחון שאפשר לשאוב מהניצחון הזה לקראת ההמשך: "זה נכון שבשבועיים האחרונים התוצאות היו פחות טובות, גם הכדורגל היה קצת פחות טוב, אבל בכדורגל יש הרבה את העניין של הביטחון. ניצחונות כאלה בהחלט יכולים לתת לנו ביטחון להמשך הדרך. יש לנו ביום שלישי את המשחק כנראה הכי קשה בליגה, נקווה שנשמור על היכולת הזאת ומפה רק נעלה".

על הרצון להיכלל בהרכב: "כל שחקן רוצה לשחק, בטח שחקן התקפה כשהוא לא מבקיע, באופן טבעי הביטחון שלו נפגע. אני שמח שהפעם הצלחתי להבקיע, הביטחון טיפה חוזר ואני מקווה לשמור על זה למשחקים הבאים".


"ניצחונות כאלה בהחלט יכולים לתת לנו ביטחון להמשך הדרך" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי