טירוף באום אל פאחם לקראת מכבי חיפה, שוהם: "בגביע הכל יכול לקרות"

שחקני אום אל פאחם, אוהדי אום אל פאחם
שחקני אום אל פאחם, אוהדי אום אל פאחם | דני מרון

2,100 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק בתקווה לסנסציה נוספת. במועדון אמרו: "עשינו זאת מול מכבי תל אביב ונוכל להפתיע שוב". המאמן: "ננסה לצמצם פערים בזכות עמידה טקטית טובה". ערן רוזנבאום ושרון לוי ייעדרו

(גודל טקסט)

העיר אום אל פאחם לבשה חג ב-21 בדצמבר כשחניכיו של ניר ברקוביץ' הדהימו את האלופה מכבי תל אביב עם ניצחון ענק 2:3 בגביע המדינה על אך שפיגרה 0:2. כעת, עם מאמן אחר על הקווים, תנסה הקבוצה לעשות סנסציה נוספת כאשר תארח את מכבי חיפה. במועדון אמנם מודעים לקושי מול הירוקים אך בהחלט חולמים להמשיך הלאה במפעל. "עשינו את זה נגד מכבי תל אביב ונוכל לנצח שוב, גם נגד מכבי חיפה", אמרו בקבוצה.

אין ספק שהקבוצה תקבל תמיכה משמעותית במשחק, כ-2,100 אוהדים צפויים להגיע למשחק, כאשר לא מעט אנשים קיוו לקבל מקום בתא הכבוד, מה שגרם לאחד מבעלי הקבוצה, אחמד אבו שלמה, להתנתק מעט מהקבוצה בשל מבול הטלפונים בעניין. כוחות משטרה יהיו במשחק כדי שיעבור בשלום. חלקם הגדול יוצב בתחילת המשחק מחוץ לאצטדיון מחשש לספסרות בכרטיסים בעיקר בשל האהדה הרבה למכבי חיפה בעפולה וביישובי ואדי ערה. לא פחות ממאה אוהדים, אגב, הגיעו לאימון המסכם.

מבחינה מקצועית עברה אום אל פאחם שינוי מהותי בשבועות האחרונים. ניר ברקוביץ' פוטר מהקבוצה. המאמן החדש, נועם שוהם, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מגיעים מלאי מוטיבציה אבל מודעים להבדלי הרמות בין שתי הקבוצות. ננסה לצמצם פערים דרך עמידה טקטית נכונה, משמע לא לתת שטחים פנויים לשחקנים היצירתיים שלהם, ומצד שני ננסה ליזום ולהציג כדורגל חיובי. היופי בגביע הוא שהכול יכול לקרות". אום אל פאחם תחסר את ערן רוזנבאום ושרון לוי כאשר אבירן תורג'מן בספק בגלל מחלה. מנגד, נדב מוניס שהיה בספק יהיה כשיר להתמודדות.

אום אל פאחם. טירוף לקראת מכבי חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי