בלבול: "יותר דקות לשועה? כל מי שיוכיח את עצמו יקבל"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה התייחס לסוגיית החלוץ לאחר ה-0:1 על אום אל פאחם בגביע: "שמח בשבילו. היה יכול לכבוש שער נוסף". היכולת: "לא אהבתי את המחצית השנייה". רוטציה: "היו לנו פחות ימי מנוחה"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה צלחה הערב (שלישי) מוקש גדול מאוד כשגברה 0:1 על הפועל אום אל פאחם בשמינית גמר גביע המדינה. הירוקים הציגו משחק טוב במהלך המחצית הראשונה, אך כבשו את שער הניצחון בשנייה, בה היא הייתה הקבוצה הפחות טובה על כר הדשא בעפולה. ירדן שועה כבש את שער הניצחון בדקה ה-57.

המאמן מרקו בלבול סיפר בסיום: "הדבר הכי חשוב הוא שעברנו את הסיבוב. זה היה משחק חוץ לא פשוט. במהלך המחצית הראשונה לא היינו מדויקים בפעולות שלנו ואת המחצית השנייה לא אהבתי בכלל. לא היינו טובים בכלל. אבל שוב, הכי חשוב שעברנו שלב".

"אני חושב שהשחקנים גילו הרבה מאוד אופי במשחק, כמו בכל העונה הנוכחית. הם נלחמו קשה מאוד כדי שלא נספוג את השער. כל שחקן שבחרתי לפתוח איתו נתן את הכל. צריך לזכור שכמעט לא היו לנו ימי מנוחה ויש הרבה עומס על הקבוצה. אין לנו סגל רחב מדי והרוטציה שלנו קצרה. לא נפצעו לנו שחקנים היום וזה לא פחות חשוב".


"הדבר הכי חשוב הוא שעברנו" (מאור אלקסלסי)

לסיכום, המאמן התייחס גם לסוגיית שועה: "אני שמח שהוא כבש והוא היה יכול לכבוש שוב בסיום. שמח בשביל כל הקבוצה. אם הוא יקבל יותר דקות? כל שחקן שיוכיח את עצמו יקבל".

הקפטן נטע לביא הוסיף: "לא שיחקנו מספיק טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו ואנחנו מסתכלים כבר קדימה. ידענו שזה יהיה משחק לא פשוט והתכוננו לזה. הדבר הכי חשוב כרגע זה להסתכל על המשחק הקרוב ביום שבת. אנחנו תמיד דורשים מאיתנו לשחק התקפי. מחשבות על הגמר? כרגע לא. יש עוד הרבה משחקים בדרך".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי