אום אל פאחם חזרה למציאות: "קשה להפתיע קבוצה גדולה תוך חודש"

עוז ראלי
עוז ראלי | מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מההפסד, אבל היו מרוצים מהיכולת נגד מכבי חיפה: "שיחקנו שווה מול שווה נגד אחת הקבוצות הטובות בישראל", אמר שוהם. קומץ אוהדים קילל את מסיקה אחרי המשחק

(גודל טקסט)

תקוות רבות היו ל-2,100 אוהדי הפועל אום אל פאחם שקיוו להמשיך את המסע בגביע גם נגד מכבי חיפה, אך הקבוצה חזרה למציאות עם הפסד כואב לירוקים. "קשה להפתיע קבוצה גדולה תוך חודש ימים אבל גם מכבי חיפה מבינה שקשה לשחק מולנו" אמרו באום אל פאחם לאחר המשחק.

האיש המאוכזב ביותר היה המאמן נועם שוהם שגם התגאה בשחקניו: "בגביע הכי חשוב לעבור שלב ולא עשינו זאת אבל שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בישראל ושיחקנו שווה מול שווה בעיקר במחצית השנייה וזה היה רק עניין של המזל שהכדור שלנו פגע בקורה. אני חושב שהבאנו הרבה כבוד לכדורגל הישראלי".

המאמן לא הסתיר את ההתרגשות גם מהקהל שלו: "הקהל האדיר הזה נתן לי צמרמורת והתרגשות ואני מקווה שאתן לו מתנה בסוף העונה". גם המגן עוז ראלי נשמע מאוכזב: "לצערי הייתי פצוע בחודש האחרון ורק עכשיו חזרתי. זה היה הפסד צורם כי יכולנו להבקיע והכדור לא רצה להיכנס. עשינו מסע יפה בגביע וכעת מסתכלים על הליגה".


"הבאנו הרבה כבוד לכדורגל הישראלי". נועם שוהם (מאור אלקסלסי)

במועדון אכן מקווים שההדחה לא תשפיע על הליגה כאשר שם עוד מאמינים שיכולים להילחם על אחד משני הכרטיסים שמובילים בסיום העונה לליגת העל. ראלי: "לצערי נפצעו לנו הרבה שחקנים והיה חוסר מזל אצל שחקנים מובילים וזה פגע בנו מקצועית. אם כל השחקנים שלנו היו בריאים לאורך כל העונה אז אני בטוח שהיינו במקומות 1-3". אגב גם במשחק הזה נפצע החלוץ דובב גבאי שהוחלף במחצית וטרם ברור מה חומרת הפציעה.

האירוע שהעיב את התמודדות בעפולה היה אוהדים שקילל בסיום המשחק את הקשר ריף מסיקה, שחתם לפני שבועיים בהפועל חדרה, אליה יעבור רק בעונה הבאה. שוהם הגן על השחקן שלו: "עשרות מקללים את ריף אבל רוב הקהל תומך בו, הבעלים תומך בו ובטח שאני הכי תומך בו. הוא עשה טעות שהוא הצטלם עם הצעיף של הפועל חדרה אבל כל אחד לומד מטעויות ומעבר לזה כמו כל אחד אז פשוט דאג לעתיד שלו".

חטף קללות מאוהדי אום אל פאחם בגלל החתימה בחדרה. ריף מסיקה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי