שחקני נתניה וב"ש התעמתו, דראפיץ': "מפעל אכזרי"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | אריאל שלום

היהלומים לא אהבו את הצורה בה היריבה חגגה את ה-1:2 הדרמטי בשמינית גמר גביע המדינה. המאמן סיכם: "היינו טובים יותר, חבל שספגנו שערים כאלה". דולב אזולאי פרץ בבכי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

עימות מילולי פרץ הערב (חמישי) בין שחקני מכבי נתניה לשחקני הפועל באר שבע, כשיהלומים – ובראשם רומן גולובארט – התרגזו מהצורה בה היריבה בחרה לחגוג את הניצחון הדרמטי 1:2 בדרך לרבע גמר גביע המדינה. מי שלא נשאר חייב היה ז'וסואה, שבתגובה קילל את הבלם ובמקום התפתחה מהומה. בנתניה טוענים שאחד האנשים הבכירים בב"ש הוא זה שהורה לשחקני הקבוצה לחגוג בהפגנתיות ולהתגרות במפסידה.

במשחק עצמו נתניה עלתה ליתרון מבעיטה חופשית נפלאה של ניקו אולסק (28), אך באר שבע הגיבה עם שער של המחליף ניב זריהן (83) ופנדל של בן שהר (88), שבעט כדור חלש שחמק מידיו של דני עמוס, התגלגל באיטיות לרשת והעניק ליוסי אבוקסיס ניצחון בכורה מתוק ואת הכרטיס לשלב הבא. מי שלא הצליח לעצור את הדמעות בסיום היה הבלם הצהוב דולב אזולאי, שנשכב על כר הדשא וירד לחדר ההלבשה בעזרת חבריו.

סלובודאן דראפיץ' סיכם: "הגביע הוא מאוד אכזרי. היינו טובים יותר מבאר שבע ברוב המשחק וחבל שספגנו גולים כאלה. אין מה לעשות, אנחנו צריכים להמשיך הלאה. אנחנו משלמים מחיר על כך שיש לנו שחקנים צעירים, אבל זו הדרך של המועדון הזה. היינו עדיפים על היריבה היום ועכשיו הפנים שלנו לליגה. נצטרך להתמקד בהגעה לפלייאוף העליון. המשחק היום היה חשוב מאוד עבור האוהדים ועבור הבעלים, אבל אין מה לעשות. נרים את החבר'ה ונמשיך באותה דרך. יש חמש קבוצות שנאבקות על הפלייאוף העליון, קל זה לא יהיה, אבל אנחנו שם ונצטרך להתמודד כמו גברים".

דראפיץ' הוסיף: "זו הייתה הפסקה מהליגה ועכשיו נצטרך לעשות הכל בשביל להרים את הקבוצה. יש לנו ביום שני משחק מול בית"ר ירושלים ואנחנו נתרכז בזה. אני אראה לבחורים את הדברים הטובים שהיו בחצי הראשון. אנחנו קבוצה כישרונית ואנחנו בהחלט שם".

על עתידו של ניקו אולסק: "אנחנו רוצים אותו במכבי נתניה ואני מקווה מאוד שלא יהיו שיניים. אנחנו צריכים להתחזק בשניים או שלושה שחקנים ואני מקווה שזה יקרה בקרוב" .

סיימו את דרכם במפעל בשלב מוקדם. דראפיץ' וברדה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי