אבי לוזון: "מאמין בכל הלב שאנחנו יכולים לזכות בגביע"

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | דני מרון

יו"ר מכבי פ"ת היה מאושר מהניצחון על בית"ר ופרגן לאחיינו: "לא צריך להשתיק אף אחד כדי להוכיח שגיא בין המאמנים הטובים". לידור כהן: "לקחתי את הפנדל האחרון בידיעה שהוא עלול להיות המכריע". בריבו עבר MRI

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה האמינו כל השבוע כי הם יכולים לעבור את בית"ר ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, כשאמש (חמישי) הקבוצה של גיא לוזון הצליחה להפתיע את כולם ולהמשיך את העונה הטובה שעוברת עליה עם ניצחון על הירושלמים בדו קרב פנדלים דרמטי.

"אני מאושר וגאה בבחורים שלי. יש לנו פה ארבעה-חמישה שחקנים שלקחו בעונה שעברה את אליפות הנוער והשנה מובילים את הקבוצה הבוגרת" סיפר בסיום יושב הראש אבי לוזון בשיחה עם ספורט1. "בין אם זה ליאל עבדה, בר ארד, מוחמד סרסור ועוד. שחקנים שהם תוצרת מחלקת הנוער של מכבי פ"ת, עזרו לנו לזכות באליפות הליגה לנוער אשתקד והשנה את אליפות הליגה הלאומית. אני מאמין בכל הלב שאפשר לזכות בגביע המדינה".

בסיום המשחק, הספונסר הראשי והחבר הקרוב של אבי לוזון, אמיר ג'וקי כהן, הזמין את כל שחקני הקבוצה למסעדה בגבעת אולגה, כשבסיום המשחק הוא הונף על כתפי השחקנים. "ירידת הליגה עשתה לנו טוב בצד המקצועי, אך גם רע בצד הכלכלי" הוסיף לוזון. "גיא לא צריך להשתיק אף אחד כדי להוכיח שהוא מאמן בין הטובים בארץ. אני תמיד אמרתי שהוא מהמאמנים הטובים. אמרתי את זה בכל מצב, בכל הזדמנות ולא משנה מה".


שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים. "מאמין בכל הלב שאנחנו יכולים לזכות בגביע" (דני מרון)

העונה הבאה: "עוד לא בנינו את הקבוצה ונצטרך להביא חיזוק של שלושה-ארבעה שחקנים זרים. כמו תמיד וכל שנה שהייתי בליגת העל, נכוון לפלייאוף העליון ואחר כך השמיים הם הגבול".

מי שנתן אתמול את האוות לחגיגות היה לידור כהן, שכבש את הפנדל החמישי של פ"ת ולמעשה הדיח את קבוצתו לשעבר. "כבשתי מול בית"ר גם בעונה שעברה אבל אני שמח שעזרתי למכבי פ"ת לעלות שלב" סיפר כהן. "אני חושב שגם נגד קריית שמונה וגם היום לא באנו והפתענו, אלא הגענו למספר גדול של מצבים. אחרי ההחמצה בזמן החוקי הרגשתי שאני חייב להחזיר בפנדלים"

העונה: "יש פה חבורה של גברים שגם בליגה וגם בגביע מוכיחה שאנחנו ראויים להיות בליגת העל. לא באנו ועקצנו אלא היינו שווים לבית"ר". הפנדל הקובע: "אמרתי לגיא שאני בועט חמישי כי אני רוצה לקחת אחריות וידעתי  שזו עלולה להיות בעיטה מכרעת". המשך הדרך בגביע: "בגביע אין יריבות חלשות. מי שהגיעה לשם כנראה שהגיע לשם. לחלום על תואר? אם הגענו לפה אז למה לא? אני חושב שהוכחנו שאנחנו מוכנים לליגת העל".


לידור כהן לאחר שניצח את המשחק. "ידעתי שזו עלולה להיות בעיטה מכרעת" (דני מרון)

גם המנהל המקצועי עומר גולן, התרגש מאוד בסיום והוסיף: "אנחנו שמחים מאוד על הניצחון, זה ניצחון מאוד יוקרתי. גם עלינו שלב וגם הוכחנו שהמקום שלנו בליגת העל. שאפו גדול לשחקנים ולצוות. הסגל הזה של השנה יכול היה לשחק השנה בליגת העל והוכחנו את זה במשחק הזה".

בצד המקצועי, החלוץ תאי בריבו, עבר בדיקת MRI שהראתה על דלקת בשרירי הבטן התחתונה ובימים האחרונים הוא קיבל זריקה. בקבוצה מקווים להקלה משמעותית שתאפשר לו לחזור לאימונים בתחילת השבוע. השוער צחי גיגי עבר שלשום ניתוח בכף רגלו וצפוי לחזור לאימונים תוך שבועיים-שלושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי