יעקב בוזגלו: "כולם נגד מאור כי הוא עבר בכל הקבוצות הגדולות"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של קשר הפועל תל אביב התראיין ל-103FM והסביר את היחס לבנו: "הבעיה לא בקהלים, אלא בעם שלנו". על סיכויי האדומים לזכות בגביע: "פייבוריטים מבחינה היסטורית". וגם: הסכסוך עם ב"ש והיחסים עם ברק בכר

(גודל טקסט)

העפלתן של הפועל תל אביב והפועל באר שבע לחצי גמר גביע המדינה סיפקו ליעקב בוזגלו הזדמנות נוספת להתבטא בתקשורת. אביו וסוכנו של מאור התראיין אתמול (שלישי) ל-103FM ודיבר, איך לא, על מעמדו של הבן בקבוצה של ניר קלינגר, כמו גם על הסכסוך עם המועדון מבירת הנגב ומה שעבר עליו מאז עזיבת השחקן שזכה עם באר שבע בשתי אליפויות.

תחילה השיב בוזגלו לשאלה האם "הכישוף" שהטיל על הפועל באר שבע בערב שמאור נפצע בטרנר הצליח: "הלוואי ובאמת הייתי כזה, הדבר היחידי שאמרתי – קללה תבוא על באר שבע. לא קיללתי, באותה שנה הם לקחו אליפות, אסור לשכוח. צריך להיכנס לפרופורציות".

על הסיבות לסכסוך עם הפועל באר שבע אמר אביו של מאור: "התחילו להמציא כל מיני הצעות, שקיבלנו הצעות וכאלה… דברים שלא היו מעולם".

התגובות מהקהל: "התרגלתי לתגובות של האוהדים. זה לא מרגיז אותי, מאור עבר את כל הקבוצות הגדולות בארץ, אז כולם נגדו. הבעיה היא לא בקהלים לדעתי, הבעיה היא בעם שלו. הישראלים פשוט כאלה, רציתי להחליף את העם לא הצלחתי. אני מתבדח".

מאור בוזגלו. כולם נגדו (אריאל שלום)
מאור בוזגלו. כולם נגדו (אריאל שלום)

הסיכויים של הפועל תל אביב לזכות בגביע: "אני חושב שכל הקבוצות שוות, באר שבע שם, אבל הפועל היא הפייבוריטית לפחות מבחינה היסטורית. לא אכפת לי את מי הם יקבלו, הכל פתוח".

דקות המשחק של בנו: "אני חושב שמאור היה צריך לשחק הרבה יותר, הוא לא שיחק אבל זה לא באשמת הפועל. בתחילת העונה הוא שיחק חולה, זאת הסיבה שלא הכרתי אותו על המגרש. עכשיו ברוך השם הוא בריא, אין ספק שהוא צריך לשחק יותר".

לסיום, יעקב בוזגלו התייחס לקשר שלו עם ברק בכר: "אני מאוד אהבתי אותו, הוא יכול להעיד על זה, אנחנו בקשר טוב עד היום. אני אפתיע אתכם, דיברתי איתו פעם ראשונה רק בברית של הבן של מאור, אחרי שהוא חתם במכבי חיפה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי