התמריץ של שחקני באר שבע: זכייה בגביע תביא לגמישות במגעים לקיצוץ

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

בצל הפחתת המשכורות, ההכנסות הצפויות מהעפלה לאירופה ישנו את התכניות לגבי חלק מהשחקנים וגודל הסגל שייבנה. במועדון זהירים: "ראינו מה מכבי פ"ת עשתה אתמול". קבהא צפוי לפתוח לצד סימאו בקישור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע חולמים להניף גביע מאז 1996/97, אז נרשמה הזכייה הראשונה והאחרונה של המועדון. שלוש פעמים היא הגיעה לגמר ובעטה בדלי, בפעם האחרונה בעידן אלישע לוי, וכעת היא מקווה להעפיל לגמר בו כבר הבטיחה את מקומה מכבי פתח תקווה של גיא לוזון.

באר שבע מדורגת רביעית בליגה ויודעת שתוכל להגיע לאירופה דרך הגביע. במקרה של העפלה למוקדמות הליגה האירופית, ההערכה היא שבמועדון יתגמשו עם חלק מהשחקנים בנוגע לחוזים שלהם בגלל הצפי להכנסות מהמפעל. שחקנים כמו בן ביטון וניב זריהן טרם הסכימו למתווה הקיצוץ, כאשר האחרון גם סירב להצעה להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא. זכייה בגביע עשויה לשנות את התכניות לגבי שחקנים נוספים, גם בגלל הסגל הרחב יותר שיוסי אבוקסיס מתכנן לבנות בשל משחקי המוקדמות.

במועדון יודעים ש"בגביע הכל יכול לקרות, ראינו מה מכבי פתח תקווה עשתה אתמול. בטח שבבני יהודה, קבוצת גביע טיפוסית, אי אפשר לזלזל". מרואן קבהא צפוי לפתוח לצד דויד סימאו במרכז השדה. תומר יוספי אמור להמשיך ולקבל קרדיט ב-11.

הרכב משוער: אוהד לויטה; בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג (אורן ביטון); ז'וסוואה, דויד סימאו, מרואן קבהא, תומר יוספי, אלטון אקולטסה; בן שהר.

קבהא צפוי לפתוח בחצי הגמר הערב (מאור אלקסלסי)
קבהא צפוי לפתוח בחצי הגמר הערב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי