מרקו בלבול: יותר מגאה שסולומון וגלזר בנבחרת הבוגרת

בלבול
בלבול | עדי אבישי

מאמן הצעירה מוכן לאזרבייג'אן (חמישי, 19:00) בצל הטענות לסגל חסר: "זו המטרה של הנבחרת הצעירה, גם בגרמניה זה קורה ואף אחד לא מבקר. לא אעזוב נבחרת או קבוצה באמצע קמפיין"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הצעירה תצא לדרך בעוד קמפיין של מוקדמות אליפות אירופה כשתארח (חמישי, 19:00) את אזרבייג'אן בעכו. הנבחרת של מרקו בלבול קיימה מסיבת עיתונאים לפני פתיחת הקמפיין. "מתרגש כמו בכל קמפיין חדש", אמר בלבול. "אנחנו עובדים כבר מספר חודשים, יש לנו נבחרת חדשה ומוכשרת ונעשה הכל כדי להעפיל לאליפות באיטליה".

הכשרת שחקנים לבוגרת: "אחת המטרות הברורות של הנבחרת הצעירה היא להכין את השחקנים לנבחרת הבוגרת, מבחינה פיזית ומנטאלית. אני יותר מגאה שמנור סולומון ועומרי גלזר הגיעו לנבחרת הבוגרת ויש לנו גם את מיכאל אוחנה, דוד קלטינס ועומר דנינו שהיו חלק מהנבחרת הצעירה והיום הם בנבחרת הבוגרת. יש לנו שחקנים מאוד מוכשרים ואני מאמין שיגיעו מספר שחקנים נוספים לקבוצה הבוגרת. אם נמשיך לספק לבוגרת שחקנים ובמקביל נשיג את התוצאות שלנו, אהיה יותר ממאושר".

הסגל החסר: "גם בגרמניה הוקפצו שחקנים לבוגרת ולא היו ביקורות. יש לי מספיק שחקנים מוכשרים על כל עמדה ואני עוקב אחרי רבים אחרים".

היריבה אזרבייג'אן: "היא נבחרת מאוד פיזית ומאורגנת, שמשחקת בדרך כלל בצורה נסוגה ומתבססת על התקפות מעבר. באזרבייג'אן עשו קפיצת מדרגה משמעותית בכל קבוצות הגיל, אין משחקים קלים בקמפיין הזה ונצטרך להגיע מוכנים. בכדי לנצח במשחקים, נצטרך להיות מאוזנים ולהציג כדורגל יפה לעין. לשם אנחנו מכוונים".


החיזורים מקבוצות הליגה ובהם בני סכנין שרצתה בו העונה לאחר עזיבת ז'אירו סבירסק
י: "לא עזבתי קבוצה באמצע העונה וגם כאן אני רוצה לסיים את המשימה שלי ולא ראיתי שום סיבה לעזוב".


סולומון וקלטינס, בלבול גאה (דני מרון)


שיתוף הפעולה עם אלון חרזי
: "אני מכיר אותו מ-1998. שיחקנו יחד המון שנים והיינו מאוד מתואמים. אימנתי אותו במכבי חיפה כשזכינו בשתי אליפויות יחד עם אברם גרנט. הוא איש מקצוע נהדר, אדם יסודי ומודל לחיקוי לשחקנים הצעירים. הצוות שלנו מאוד רחב ואני שמח מאוד שהוא הצטרף".

נבחרת ישראל שובצה לבית 5 עם גרמניה, נורבגיה, אירלנד, אזרבייג'אן וקוסובו. הראשונה מכל בית תעפיל ישירות לאליפות כשארבע הסגניות הטובות ביותר יעלו לפלייאוף העלייה. ביום שלישי תתארח ישראל אצל נורבגיה, כבר ספגה הפסד טכני 3:0 לקוסובו בשל שיתוף שחקן שלא כחוק. אירלנד פתחה את הקמפיין עם 0:1 על קוסובו. עד סוף השנה תפגוש הצעירה את אירלנד וקוסובו בחוץ ותארח את גרמניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי