נאתכו: ההצלחה של הנבחרת היא לא הדבר הכי חשוב בישראל

ביבראס נאתכו מול איסקו
ביבראס נאתכו מול איסקו | דני מרון

קשר נבחרת ישראל סיכם את הקמפיין ב-103FM: "לא הייתה לנו מטרה לעלות, כל עוד הדברים לא ישתנו במדינה לא נעלה לטורניר גדול". על הגישה של השחקנים: "אני לא מסכים עם בן חיים, לא ראיתי שחקנים שמגיעים עם פוזה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל חתמה אמש (שני) את הקמפיין הגרוע בתולדותיה כשהפסידה 1:0 לספרד וסיימה את בית 7 במוקדמות מונדיאל 2018 במקום הרביעי. הקשר ביבראס נאתכו סיפר ל-103FM על התחושות.

הכישלון: "בקמפיין הזה באמת לא הייתה מטרה לעלות, אבל היינו צריכים להיראות יותר טוב ולא עשינו את זה, במיוחד לא בבית. ידענו שלהוציא תוצאה טובה בחוץ מול ספרד ואיטליה זה יהיה נס. הפספוס הוא במשחקי הבית מול אלבניה ומקדוניה".

הבעיות בכדורגל הישראלי: "הבעיה שלנו היא ביסודות ובדור הצעיר. השחקן הישראלי לא פחות טוב בכמה רמות מהשחקן האירופי. יש הרבה דברים שמשפיעים עלינו. הנבחרת היא לא הדבר הכי חשוב פה. מתעסקים בהרבה דברים שלא קשורים להצלחה המקצועית של הנבחרת. אנחנו רחוקים ממה שקורה באירופה. אנחנו לא עסוקים במה שצריך".

הגישה של השחקנים: "אני לא מסכים עם הדברים של טל בן חיים. לא ראיתי שחקנים שמגיעים לנבחרת עם פוזה. אנחנו אחת הנבחרות היחידות שלא מקבלים כסף. לא ראיתי שאף שחקן ברח מהנבחרת. אני לא חושב שהבעיה שלנו היא הנחישות או הקרבה של השחקנים".

נאתכו מול איסקו. הבדלים גדולים (דני מרון)
נאתכו מול איסקו. הבדלים גדולים (דני מרון)

ההבדלים מאירופה: "כל עוד לא ישנו במדינה את הדברים, זאת היכולת שלנו. אנחנו שווים מקום רביעי, זו הרמה. אנחנו לא מספיק טובים בשביל לעלות לאליפות אירופה ולמונדיאל. ההבדלים מתחילים מגיל 12".

זהות המאמן: "מאמן נבחרת יש לו השפעה, אבל היא פחותה מאשר מאמן של קבוצה. יש לו זמן קצר. ברור שזה חשוב, אבל זה לא מה שיקפיץ אותנו שתי מדרגות קדימה".

אלישע לוי. המאמן פחות משפיע (דני מרון)
אלישע לוי. המאמן פחות משפיע (דני מרון)

העתיד: "אני מאוד אופטימי לגבי העתיד כי הבעיות הן דברים שאפשר לשנות אותם. אנחנו יכולים להתקדם, אבל צריך להתחיל לשנות דברים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי