יעקב שחר יזכה לפרס מפעל חיים ממנהלת הליגה

נשיא המדינה ראובן ריבלין ויעקב שחר
נשיא המדינה ראובן ריבלין ויעקב שחר | מנהלת הליגה

מנהלת הליגה הודיעה על הענקת אות לנשיא מכבי חיפה לאור תרומתו ב-25 השנים האחרונות לכדורגל הישראלי. וגם: כנס ארגון הליגות האירופאיות יתקיים בארץ, 29 נציגים מרחבי היבשת יגיעו ויפגשו גם את נשיא המדינה

(גודל טקסט)

מנהלת הליגה הודיעה היום (שלישי) שתארח לראשונה בארץ את האספה הכללית של ארגון ליגות הכדורגל האירופאיות-EPFL. כ-29 נציגים מליגות שונות יגיעו לישראל לאסיפה ביניהם מהליגה הספרדית, הגרמנית, האיטלקית, האנגלית.

האירוע יתרחש ביום חמישי ויחל בסמינר בנושא טכנולוגיות וחדשנות בכדורגל. בהמשך היום נשיא המדינה, ראובן ריבלין, יארח את חברי המשלחת לארוחת ערב חגיגית. ביום שישי יתקיים הקונגרס השנתי של בהשתתפות יו"ר הארגון לארס כריסטר אולסן ויו"ר מנהלת הליגות בישראל אורן חסון.

חסון הודיע על האירוע בהתרגשות: "מדובר בכבוד גדול עבור מדינת ישראל והכדורגל הישראלי. דווקא בימים אלו שמנסים, משיקולים פוליטיים פסולים, להחרים את ישראל בכלל ואת הכדורגל הישראלי בפרט, בחרו חברינו ממיטב ליגות הכדורגל ביבשת להגיע לישראל ולקיים כאן אירוע כה חשוב ואנו מודים להם על כך".

בתוך כך, הודיע מנהלת הליגה כי בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, יקבל במהלך הקונגרס אות "מפעל חיים" על תרומתו לכדורגל הישראלי ב-25 השנים האחרונות. תחת שחר מכבי חיפה זכה ב-11 אליפויות, 5 גביעי מדינה, שתי העפלות לשלב הבתים בליגת האלופות, הגעה לשמינית גמר גביע אופ"א ורבע גמר גביע המחזיקות.

יעקב שחר. ההשקעה משתלמת (ערן לוף)
יעקב שחר. ההשקעה משתלמת (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי