פורסם לראשונה בספורט1: חזן יאמן את הנבחרת מול רומניה

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אודי ציטיאט

מאמן נבחרת הנוער, שאימן את הנבחרת הבוגרת במשחק הידידות מול קרואטיה ב-2016, יעמוד על הקווים במשחק ההכנה במרץ בנתניה. חזן: "גאווה גדולה וזכות להמשיך לשרת את נבחרת ישראל"

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי אלון חזן יאמן את נבחרת ישראל במשחק הידידות ב-24 במרץ בנתניה מול נבחרת רומניה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מאמן נבחרת הנוער (50) ושחקן העבר בעל 72 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת, הדריך את הנבחרת לפני כשנתיים במשחק הידידות מול קרואטיה במרץ 2016 אז נכנעה ישראל 2:0. כעת, ישוב אל הקווים בעקבות העובדה שעדיין לא מונה מחליף לאלישע לוי.

המשחק מול רומניה הוא כרגע משחק ההכנה היחיד שנקבע לפני המשימה הבאה של הנבחרת הבוגרת – קמפיין ליגת האומות בו תפגוש ישראל את אלבניה וסקוטלנד. לוי, כידוע, סיים את תפקידו מיד לאחר קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018. 

חזן סיפר לאחר ההודעה: "עבורי זאת תמיד גאווה גדולה וזכות להמשיך לשרת את נבחרת ישראל הבוגרת. בימים הקרובים ארכיב את הצוות שיסייע לי בהכנות לקראת המשחק המאתגר מול רומניה ואני מאמין שהקהל ייהנה ממשחק איכותי של שתי הנבחרות".

מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול ונבחרתו יהיו באותו הזמן בגרמניה וישחקו במוקדמות אליפות אירופה נגד הנבחרת הצעירה של גרמניה שניצחה כאן את ישראל 2:5. גם המנהל הספורטיבי ניר לוין מתוכנן להיות עם הנבחרת הצעירה, מהלך שסלל את דרכו של חזן לניהול המשחק באצטדיון בנתניה.


חוזר אל הקווים של הבוגרת. חזן (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי