"אני מאוד מקווה שאנחנו לא נאבד את אופיר מרציאנו בקיץ"

אופיר מריצאנו, אריאל הרוש, יואב ג'ראפי
אופיר מריצאנו, אריאל הרוש, יואב ג'ראפי | דני מרון

בזמן שהמאבק על המקום בין הקורות של נבחרת ישראל נמצא בעיצומו, אוהדי היברניאן הרעיפו שבחים על השוער: "הכי טוב בסקוטלנד כיום". מי צריך לשחק בשער של אנדי הרצוג נגד סלובניה ואוסטריה? הכריעו

(גודל טקסט)
המאבק על אפודת השוער הראשון של נבחרת ישראל בעיצומו ועדיין לא ברור מי מבין אופיר מרציאנו ואריאל הרוש יעמוד בין הקורות של אנדי הרצוג במשחק פתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2020 נגד סלובניה (חמישי ב-21:45, סמי עופר).


בניגוד להרוש, שאיבד את מקומו בהרכב הפועל באר שבע, מרציאנו נמצא בתקופה מצוינת ולא מן הנמנע שהוא יקבל את הקרדיט בשער של הנבחרת לראשונה מזה שנתיים, אז רשם משחק נפל וספג רביעייה בספרד. מי שבטוחים שמקומו צריך להיות ב-11 הם אוהדי היברניאן, קבוצתו, שהרעיפו שבחים על יכולתו של הישראלי.


"מרציאנו הוא השוער הכי טוב בסקוטלנד כיום ואף אחד לא יכול לערער על זה", נכתב על ידי אחד מהם. אוהד אחר הוסיף: "השוער הכי טוב שראיתי, ללא צל של ספק. סגנון המשחק שלו מאוד אמיץ ונטול חשש, אני מאוד מקווה שלא נאבד אותו בקיץ".


מרציאנו רשם 12 הופעות העונה במדי היברניאן, שמדורגת במקום השישי בסקוטלנד בתום 30 מחזורים. בחודשיים האחרונים, אחרי פציעה ארוכה, הישראלי תפס את מקומו בין הקורות והציג יכולת מרשימה. הרוש, מנגד, פתח את העונה במדי הפועל באר שבע בצורה טובה, אך ירד לספסל אחרי ההפסד להפועל רעננה בסוף חודש ינואר ומאז לא שותף.
 


Ofir Marciano is the best goalkeeper in Scotland and there's nothing you can do about it.

— DannyBoye (@ScottBallandOr) March 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי