הרצוג לשחקנים: "אסור לספוג ראשונים כמו ברוב המשחקים"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | מאור אלקסלסי

מאמן הנבחרת עורך שיחות אישיות במחנה האימונים לקראת המשחק נגד לטביה: "ניצחון יסדר לנו הכנה טובה לפולין". שחקן: "זה טוב שכבר לא מתעסקים בפרשת דאבור". בסביבת המאמן טוענים שהוא כבר גיבש את רוב ההרכב

(גודל טקסט)

פחות משבוע נותר עד למשחק הראשון של נבחרת ישראל מתוך צמד משחקי החוץ במוקדמות יורו 2020, כשתפגוש בשישי הבא את לטביה. שחקני הנבחרת החלו אתמול (שישי) את מחנה האימונים לקראת המשחק. שחקן בנבחרת אמר: "כבר לא שואלים עד דאבור, וזה חשוב. צריך להתעסק במי שנמצא בנבחרת ולא במי שלא זומן".

המאמן אנדי הרצוג ממשיך בשיחות האישיות שלו עם השחקנים, ומעביר להם מסר ברור: "אסור לנו לעסוק כלל במשחק נגד פולין. ניצחון על לטביה יסדר הכנה טובה יותר על פולין. אנחנו צריכים להיזהר לא לספוג שער ראשון כמו ברוב המשחקים. הטכניקה של ישראל תנצח את הפיזיות הלטבית".

הרצוג ועוזרו אלון חזן יתרגלו באופן מעשי את ההרכב רק החל מיום שני, לאחר שערן זהבי ודיא סבע השוהים כעת בסין עם קבוצתם גוואנג'זו יצטרפו.

זהבי. יצטרף עם סבע אחרי המשחק של גוואנגז'ו (מאור אלקסלסי)
זהבי. יצטרף עם סבע אחרי המשחק של גוואנגז'ו (מאור אלקסלסי)

על פי האימונים, הכוונה היא להיכנס לקצב המשחק במשך 20 הדקות הראשונות, משם יקחו שליטה ביברס נאתכו, בירם כיאל ודור פרץ במרכז המגרש. ניר ביטון מתורגל כמי שיצטרף מהקו האחורי ויבעט לשער הלטבי מרחוק. בסביבת הנבחרת אמרו כי הרצוג כבר החליט על שמונה או תשעה שחקנים שיפתחו, ויקבע את ההרכב הסופי בלילה שאחרי האימון המסכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי