שועה טרם סיפק את כל האישורים, זימונו לנבחרת בספק

ירדן שועה
ירדן שועה | אריאל שלום

הרצוג וחזן יפרסמו את רשימת השחקנים למקדוניה הצפונית ולסלובניה ביום חמישי, חלוץ מכבי חיפה, גם אם יימצא כשיר, עלול שלא ליהנות מזימון אם ההליך לא יוסדר בהקדם. ערן זהבי התאושש מהפציעה ויהיה כשיר

(גודל טקסט)

משחקי מוקדמות יורו 2020 נגד מקדוניה הצפונית (5.9) וסלובניה (9.9) מתקדמים בצעדי ענק וכבר בעוד שלושה ימים, ביום חמישי, יפרסמו המאמן אנדי הרצוג ועוזרו אלון חזן את רשימת השחקנים שתייצג את ישראל בשני המפגשים שעשויים להתברר כקריטיים במאבק על המקום השני בבית, מתוך הנחה שפולין תשמור כל הדרך על המקום הראשון.

שחקני הנבחרת יתכנסו כבר ביום ראשון בבית הנבחרות בשפיים, כשלגיונרים ושחקני הקבוצות שמשתתפות בליגה האירופית יצטרפו רק ביום שני, כמו גם שחקני מכבי תל אביב שתארח את בני יהודה ביום ראשון. מי שלא ברור אם יהיה חלק מרשימת השחקנים שיזמן הרצוג הוא חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה, שללא כל קשר לכך שהשבוע עבר סדרת בדיקות בעקבות תלונות על כאבים, לספורט1 נודע כי טרם התקבלו בהתאחדות לכדורגל כל האישורים שיאפשרו לו לייצג את המדינה במדי הנבחרת – לאחר שלא סיים את שירותו הצבאי בעבר, סיים אותו מבחירה לאחר כחצי שנה, ועל אף שבימים אלה הוא מתנדב לשירות לאומי.

גם אם לא כדי לשחק במדי הנבחרת הבוגרת, על אף שהוא בתוכניות גם בטווח הקצר לפי גורמים בנבחרת, גם כך בנבחרת הצעירה מאוד רוצים לראות את שועה לובש את המדים הכחולים לבנים אם יבחרו הרצוג וחזן שלא לזמנו מעת לעת, אולם העובדה שטרם התקבלו כל האישורים על אף היותו עושה שירות לאומי – קרוב לשנה מאז שהחלו הניסיונות להגיע לפתרון – מעמידים את הדבר בסימן שאלה לפחות בכל הנוגע למשחקים הקרובים.


שועה. בהתאחדות ממתינים לכל האישורים שיאפשרו לזמנו (אודי ציטיאט)

במקביל, בהתאחדות לכדורגל יבדקו לקראת הזימונים הרשמיים את כשירותו של שחקן סלטיק, חאתם עבד אלחמיד שנפצע לפני מספר ימים בחימום לפני משחק הליגה האירופית נגד סולנה. מי שלא משחק, אך ישוב לסגל, זהו חלוץ סביליה מואנס דאבור, כשגם שון ויסמן ייכלל בסגל הרחב. בהתאחדות מספרים כי גם פציעתו של חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם מונעת את זימונו המתוכנן לנבחרת, לאחר מעקב ממושך אחריו. לעומת זאת, ערן זהבי התאושש מהפציעה בכף רגלו ויהיה כשיר למשחקים.

במהלך האימונים יוחלט מי מבין אריאל הרוש – שאינו משחק בספרטה רוטרדם – או אופיר מרציאנו יהיה השוער הראשון נגד מקדוניה הצפונית. הרוש שותף בחצי השנה האחרונה בשני משחקי נבחרת נגד לטביה ופולין ומול מכבי תל אביב, אך להוציא את המפגש בלטביה ספג בכול משחק ארבעה שערים והציג יכולת לא טובה. 


זהבי. יהיה כשיר לאימוני הנבחרת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי