נבחרת ישראל הודיעה: ניר ביטון שוחרר, אין כוונה לצרף מחליף

ניר ביטון נגד פולין
ניר ביטון נגד פולין | אודי ציטיאט

מאמן נבחרת ישראל התייחס לפציעתו של בלם סלטיק: "בגלל שיש לנו כבר 24 שחקנים, לכן לא אזמן שחקן נוסף". על דאבור אמר: "לא ממריא לשום מקום". עבד אלחמיד נחת ולא קיים את אימון הערב

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

נבחרת ישראל הודיעה הערב (ראשון) כי הבלם הפצוע של סלטיק ניר ביטון שוחרר מסגל הנבחרת וכעת אין כוונה לצרף שחקן נוסף. כזכור ביטון הוחלף אתמול (ראשון) במהלך הניצחון היוקרתי של סלטיק על ריינג'רס בשל מתיחה וירד מכר הדשא מתוסכל.

מאמן הנבחרת אנדי הרצוג התייחס לסוגיה לפני ההודעה הרשמית: "עד הערב נדע מה חומרת הפציעה של ניר ביטון, ואם הוא לא יוכל להגיע על פי אנשי קבוצתו סלטיק, מסתמן שאני לא אזמין שחקן אחר בשלב זה, כי יש לנו בסגל בשלב זה יחד עם ביטון 24 שחקנים ומותר לרשום לצמד המשחקים רק 23. אני לא שמואנס דאבור לא ממריא לשום מקום הוא ושאר השחקנים מרוכזים אך ורק במשחק נגד מקדוניה".

מוקדם יותר היום המאמן הלאומי צוטט בתקשורת הסקוטית ואמר כי הוא כן חושב על מחליף: "סביר מאוד להניח שהוא לא יצליח להתאושש בזמן לקראת שני המשחקים הקרובים ואני אצטרך לזמן שחקן אחר על המשבצת שלו. זו אכזבה גדולה מאוד עבורו ועבורנו, בעיקר כי הוא קיבל העונה המון דקות משחק והציג יכולת גבוהה".


מאוכזב מהיעדרותו הצפויה של ניר ביטון. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט)

מבחינה מקצועית, המגן הימני של סלטיק, חאתם עבד אלחמיד נחת הערב והוא התאמן יחד עם שני הליגינורים גם ביברס נאתכו ומנור סולומון קיבלו מנוחה יחד עם כל שחקני ליגת העל ששיחקו אתמול בדמותם של לואי טאהא, גדי קינדה, דור פרץ, דן גלזר ויונתן כהן.

לקראת סיום האימון קיימו השחקנים משחקון תרגול של יציאה להתקפה בו בלט השוער אריאל הרוש, המגן הימני אלי דסה שון וייסמן וערן זהבי שכבש מספר שערים יפים במיוחד.


בלט באימון הנבחרת (עדי אבישי)

בתוך כך, נבחרת ישראל נפרדה הערב מישראל "ללה" שצ'וצ'ינסקי, מנהל הנבחרת ב-22 השנים האחרונות. ללה הצטרף לארוחת הערב של הנבחרת ובפרידה המרגשת ממנו נשאו דברים המנהל המקצועי ווילי רוטנשטיינר והקפטן ביברס נאתכו. ההתאחדות לכדורגל ונבחרת ישראל יערכו טקס לכבוד ישראל שצ'וצ'ינסקי לפני שריקת הפתיחה בטוטו טרנר בחמישי הקרוב במשחק מול צפון מקדוניה.

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג וביברס נאתכו נפרדים מישראל שצ'וצ'ינסקי (ההתאחדות לכדורגל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי