אנדי הרצוג יתרגל את יונתן כהן ומנור סולומון בכנף שמאל

מנור סולומון
מנור סולומון | אודי ציטיאט

ההפתעה הגדולה לקראת מקדוניה? המאמן שוקל להציב את אחד משחקני הכנף כדי שיספקו תרומה התקפית. הרוש עשוי להמשיך בין הקורות ("יש הבדל בין שחקן שדה לבין שוער), התלבטות בין סולומון לוייסמן

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מגבירה הילוך לקראת המשחק ביום חמישי נגד צפון מקדוניה כשתקיים הערב ב-18:30 אימון משמעותי ראשון בסגל מלא בבית הנבחרות בשפיים. אתמול (שני) קיימה הנבחרת אימון במתכונת מצומצמת, ללא השחקנים ששיחקו קודם לכן בליגת העל ובליגות באירופה והערב יתחילו המאמן אנדי הרצוג ועוזרו אלון חזן לתרגל את ההרכב. מחר (רביעי) ייערך האימון המסכם באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע. ניר ביטון כזכור שוחרר מהסגל אתמול.

המנהל הספורטיבי וילי רוטנשטיינר אמר: "כולם מרוכזים במשחק נגד מקדוניה ומתכוננים במלוא הרצינה. המשימה ברורה: להגיע ליורו, השחקנים מבינים זאת היטב. הם רוצים להצליח במשימה. אנחנו מאמינים בכל מי שנמצא כאן. בנבחרת ממשיכים להדגיש כי כולם מרוכזים אך ורק במקדוניה ורק לאחר מכן יתחילו לחשוב על המשחק החשוב נגד סלובניה ביום שני.

נראה כי הרצוג ימשיך במערך שלושת הבלמים בו דבק למן הרגע בו מונה לתפקיד. כרגע אין החלטה מי יפתח בין הקורות אך ההערכות הן כי הרצוג השמרן ימשיך לתת אמון באריאל הרוש שאינו משחק בקבוצתו ספרה רוטרדם ולפניכן גילה יכולת חלשה במשחקים בהם שותף – נגד מכבי תל אביב במדי קבוצתו וכן נגד נבחרת פולין כשספג ארבעה שערים וגילה חוסר ביטחון רחב. מקורב לנבחרת אמר: "יש הבדל בין שוער לבין שחקן שדה. השוער אופיר מרציאנו משחק אמנם בקביעות ואלה חדשות טובות אך היברניאן סופגת שערים רבים. ההחלטה תתקיים רק באימון הטקטי בבוקר המשחק. אתמול אמר עוזר המאמן כי ליואב ג'ראפי ואופיר מרציאנו יש סיכוי לשחק.


אריאל הרוש. אמור להמשיך בין הקורות (אודי ציטיאט)

שלושת הבלמים שיובילו את ההגנה ככל הנראה הם חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא ואוראל דגני. נראה כי אלי דסה יפתח על אף שלא עשה הכנה מסודרת לעונה הנוכחית לאחר שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, אך הוא מקפיד על אימונים אישיים עם מאמן הכושר ערן שאדו וכן יחד עם הנבחרת הצעירה של ניר לוין. בנבחרת מאמינים שהוא נמצא בכושר טוב. לגבי עמדת המגן השמאלי, יונתן כהן או מנור סולומון נלקחים בחשבון כשחקני כנף שיתרמו רבות להתקפה.

בקישור אמורים לשחק דור פרץ, ביבראס נאתכו ובירם כיאל ובהתקפה מקומו של ערן זהבי שנראה נהדר בקמפיין עד עתה, מובטח, וההתלבטות היא לגבי החלוץ השני: מואנס דאבור או שון וייסמן. דאבור שהיה אמור לעזוב את סביליה נותר בקבוצה לפחות עד לחודש ינואר ואתמול הבהיר כי הוא מרוכז עכשיו אך ורק במשחק ובמשימה הגדולה של הנבחרת.

מואנס דאבור באימון. מקומו לא מובטח (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי