טאהא: "לא נסתפק בארבע נקודות", סולומון עשוי לפתוח בכנף

לואי טאהא
לואי טאהא | אודי ציטיאט

יומיים לפני שתארח את מקדוניה, נבחרת ישראל עורכת הכנות אחרונות. הבלם: "מי כמוני יודע שאפשר לעשות את זה בטרנר". הרצוג בודק אפשרות להוריד את קשר שחטאר להגנה במקום בן הרוש, גם יונתן כהן הוא אופציה

(גודל טקסט)

יומיים בלבד נותרו למשחקה של נבחרת ישראל נגד מקדוניה הצפונית, וההכנות במתחם האימונים בשפיים עולות רמה. המאמן אנדי הרצוג מכין את הסגל שלו למשחק ובונה את ההרכב, כשהמטרה הברורה לכולם היא להוציא שש נקודות מצמד המשחקים – נגד מקדוניה, ובשבוע הבא נגד סלובניה. מחר (רביעי) תגיע נבחרת ישראל לבאר שבע ותקיים את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו, ולאחר מכן יערך אימון מסכם לקראת המשחק.

על פי האימון בשפיים, נראה כי אלי דסה הבטיח את מקומו בהרכב הפותח ביום חמישי. בן ביטון מהפועל באר שבע, המועמד הנוסף לתפקיד, קיים אימון חלקי בשל רגישות בשריר הירך ולא יהיה בהרכב הפותח. הצוות המקצועי קיים מספר תרגולים מהם אי אפשר עדיין לשער מי יהיה השוער הפותח, אריאל הרוש או אופיר מרציאנו, וההחלטה תיקבע במהלך האימון מחר.

גם עמדת המגן השמאלי עדיין פתוחה' כשעומרי בן הרוש, יונתן כהן וגם מנור סולומון כווינגר יכולים לקבל את חולצת ההרכב הפותח. בהתקפה מסתמן כי מונאס דאבור וערן זהבי הם האופציה ההתקפית הטובה ביותר של אנדי הרצוג, כששון ויסמן מועדף כמחליף ראשון על פני תומר חמד ודיא סבע.

אימון הנבחרת. התלבטות בין עומרי בן הרוש ליונתן כהן (אודי ציטיאט)
אימון הנבחרת. התלבטות בין עומרי בן הרוש ליונתן כהן (אודי ציטיאט)

הבלם לואי טאהא דיבר על העבודה שהנבחרת מארחת את המשחק באצטדיון הביתי של קבוצתו הפועל באר שבע: "מי כמוני מכיר את טרנר שהוא אצטדיון ביתי, מקווה שהוא יהיה מלא והקהל ידחוף אותנו לניצחון. זה משחק חשוב מאוד לנבחרת, חייבים להסתכל על המשימה המקדונית קודם כל ולהביא תוצאה טובה להמשך הדרך, וזה מה שחשוב עכשיו".

הדרך שעבר עד שהפך לשחקן הרכב קבוע בנבחרת: "אני לא רוצה לדבר על עצמי, עברתי דרך ארוכה וקשה, אני בחור חזק שלא מוותר לעצמו אף פעם. בעזרת השם הקריירה תמשיך להתקדם למעלה. אני כבר שנתיים וחצי-שלוש בנבחרת, מרגיש חלק מזה ותמיד נותן את ה-100% שלי".

הרצוג.
הרצוג. "לא נתרץ למה ההוא שיחק לא טוב ולמה ההוא לא שיחק" (עדי אבישי)

החוסרים בהגנה: "אני לא רואה את זה ככה, יש לנו הרבה שחקני הגנה ברמה טובה מאוד, כל אחד יכול לעשות את הדרך שלו, אני מקווה שנעשה את העבודה. ארבע נקודות לא יספקו אותי, אני רוצה שש".

אלמוג כהן הוסיף: "נכון שעכשיו אני מגיע לנבחרת בתור שחקן ליגה ולא ליגיונר, אבל אני לא מסתכל על זה ככה. אני מגיע לנבחרת וכיף תמיד להיות בנבחרת, אני בכושר טוב. אנחנו פייבוריטים? אנחנו נבוא בשביל לנצח, אבל להמעיט בערך היריב זה משהו שאני אף פעם לא רוצה לעשות".

לא מקבל הרבה דקות אצל הרצוג: "אני אנסה לעבוד קשה ולגרום למאמן קצת יותר כאב ראש. זה מלווה אותי כל הקריירה, תמיד אני בא כדי להוכיח ולהראות, ואם אני אצטרך לשחק דקה אני אתן בה הכל".

אלמוג כהן.
אלמוג כהן. "לא מסתכל על זה שאני כבר לא ליגיונר" (עדי אבישי)

העובדה שהרבה שחקנים מגיעים לא בכושר: "זה נשמע כמו תירוצים ואני לא מחפש תירוצים, אנחנו באים לנצח את מקדוניה ואחר כך לנצח את סלובניה, אנחנו לא נתחיל לתרץ למה ההוא שיחק פחות טוב ולמה ההוא לא שיחק".

הרכב משוער: אריאל הרוש (אופיר מרציאנו) אלי דסה, חאתם עאבד אלחמיד, לואי טאהא, אוראל דגני, יונתן כהן (עומרי בן הרוש), דור פרץ, ביבראס נאתכו, בירם כיאל, ערן זהבי, מואנס דאבור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי