טרם התקבלה החלטה לגבי הרצוג, שרוצה להמשיך בנבחרת

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

המאמן האוסטרי מעוניין להוביל את הנבחרת הלאומית גם למוקדמות מונדיאל 2022: "ההחלטה תהיה של ההתאחדות בתום הקמפיין". טוואטחה עשוי לשוב לסגל, מרציאנו ימשיך בשער

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג יקיים היום (רביעי) בשעה 13:00 מסיבת עיתונאים בה יענה לתקשורת על אירועי המשחק נגד סלובניה וגם על מתקפת הזעם של האוסטרי בתום המשחק עקב השער הדרמטי שספגה בדקה ה-90.

המאמן מסיים את חוזהו בנבחרת בחודש דצמבר והוא יוארך עד למרץ 2020, אם ישראל תעלה לשלב הפלייאוף של ליגת האומות. הרצוג קיבל הצעה להאריך את חוזהו לזה של וילי רוטנשטיינר אשר החתום לשלוש שנים נוספות. המאמן גם התייחס לעתידו והוא אמר שהוא מעוניין להמשיך: "אני רוצה להישאר בישראל ולאמן את נבחרת ישראל, ההחלטה של ההתאחדות בסיום הקמפיין. אני רוצה להמשיך".

גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל: "קיים רצון כן להמשיך עם אנדי הרצוג ומסתמן כי ההחלטה תובא על ידי וילי רוטנשטיינר לוועדה המקצועית וברור שהיא תתקיים אחרי שרוטנשטיינר ישוחח עם הרצוג בנושא ויידע בדיוק מה המשך התהליך. ברור וקבוע כי האיש שיחליט בנושא על הרצוג הוא אך ורק רוטנשטיינר בתאום והבנות עם הצוות המקצועי של ההתאחדות לכדורגל אלי אוחנה דרור קשטן רותם קמר ומורן מאירי. מה הסיכוי שהרצוג ימשיך? ברור שזו החלטה אישית שלו".


רוצה להמשיך לאמן את ישראל. אנדי הרצוג (אודי ציטיאט, סלובניה)

להתאחדות לכדורגל אין עדיין יו"ר קבוע והמהלך אמור לקבל תנופה לאחר הבחירות לכנסת בשבוע הבא. בנושא המקצועי, מי שייעדר מהמשחק הבא נגד אוסטריה בווינה יהיה דור פרץ שצבר שלושה כרטיסים צהובים.

נבחרת ישראל טענו כי ההרכב שעלה נגד סלובניה הכי התאים למשחק, למרות שהיו טענות לאחר ההפסד בעיקר על החלק האחורי. מסתמן כי למשחק נגד אוסטריה אמור לחזור שחקנה החדש של לודוגורץ טאלב טוואטחה ובנוסף יתרחש מעקב סביב החלמתו של ניר ביטון.

הבלם איתן טיבי עשוי לשוב למרכז ההגנה, דן גלזר עשוי גם הוא לקבל את חולצת ההרכב, כי בנבחרת טוענים כי הוא יכול להתאים להרכב של הנבחרת לקראת המשחק בווינה. בין הקורות ימשיך אופיר מרציאנו כשההחלטה בנושא חלוץ סביליה מואנס דבור תתקבל על פי ההשתתפות שלו במשחקי סביליה בליגה הספרדית.

טאלב טוואטחה. ישוב למדי הנבחרת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי