עילאי אלמקייס זומן לסגל הנבחרת במקום דור מיכה

עילי אלמקייס
עילי אלמקייס | Thomas Eisenhuth/Bongarts/Getty Images

הקשר בן ה-19 שמשחק בקבוצה הצעירה של הופנהיים הגרמנית יחליף את קשר מכבי ת"א בצמד המשחקים הקרובים נגד אוסטריה לטביה לאחר ששוחרר בגלל פציעה. כבר בחודש שעבר דיווחנו כי בנבחרת עוקבים אחריו

(גודל טקסט)

הפתעה גדולה בסגל נבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים נגד אוסטריה (יום חמישי) ולטביה. לאחר שקשר מכבי תל אביב, דור מיכה, שהתלונן אתמול (שבת) על פגיעה בשריר הירך ושוחרר מהסגל, אנדי הרצוג ואלון חזן החליטו לדלג על רשימת ההמתנה שכללה את  יובל אשכנזי, גדי קינדה, בן שהר (כבש ארבעה שערי ליגה ומוליך את טבלת מלך השערים בצוותא עם ניקיטה רוקאביצה) או נטע לביא ובחרו לזמן את עילאיי אלמקייס, הקשר המוכשר בן ה-19 שמשחק בקבוצה הצעירה של הופנהיים. כבר לפני כשלושה שבועות כתבנו כי בנבחרת עוקבים אחרי הקשר.

ובחזרה למיכה, מי שנחשב לאחד הקשרים הטובים ביותר בליגת העל בעונות האחרונות ואשתקד אף נבחר לשחקן העונה – סובל ממזל רע בכל הקשור לנבחרת ישראל. מיכה לא זומן לצד המשחקים נגד מקדוניה וסלובניה ולפניכן נעדר בשל פציעה, בעוד במהלך הניצחון 2:4 על אוסטריה לא שותף. הקשר בן ה-27 שבלט בנבחרות הצעירות, רשם רק ארבע הופעות במדי הנבחרת הבוגרת עד עתה. הופעתו האחרונה של מיכה בנבחרת הייתה במשחק ידידות נגד גוואטמלה בנובמבר 2018. 

רק נזכיר כי ביום שישי האחרון שוחרר בשל פציעה גם בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני, ובנבחרת בחרו לזמן את איתן טיבי. מי שימריא לוינה הוא הקשר דור פרץ על אך שאינו יוכל לשחק נגד אוסטריה בשל כרטיסים צהובים.


דור מיכה במדי הנבחרת. חוסר מזל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי