גורם בהתאחדות: "אל תפסלו על הסף שלרוטנשטיינר יש מועמד במקום הרצוג"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | דני מרון

מאמן הנבחרת ייפגש עם הוועדה המקצועית והמנהל הטכני ושם יוחלט על עתידו. הערכה: ימשיך לפחות עד מרץ. גורם בנבחרת: "יש לו כבוד עצמי, האמירות על געגועים למשפחה הם תירוץ". חסון ישקול את ההצעה לכהן כיו"ר

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:3 על נבחרת לטביה אתמול (שלישי), השאלה הגדולה שנותרה בנבחרת ישראל היא זהות המאמן הבא. כמו בכל דבר במדינה, גם בנושא מינוי המאמן למשימה הבאה של הנבחרת, אנדי הרצוג או מאמן אחר, מדובר בהחלטה בטעם פוליטי. ההחלטה המכרעת בסופו של יום היא של המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר, אשר בידיו הסמכות הבלעדית לקבוע את גורלו של אנדי הרצוג – כמובן בתאום הוועדה המקצועית בה חברים אלי אוחנה , דרור קשטן, שינו זוארץ, רותם קמר, שרון ניסנוב, מורן מאירי ודודו אוואט.

וילי רוטנשטיינר: "בשבוע הבא תתקיים ישיבה של הוועדה הטכנית, שתיפגש עם אנדי הרצוג. החברים בוועדה הם נהדרים עם תקשורת טובה בניהם. לאחר מכן נתכנס ותהיה החלטה מקצועית בנושא המאמן, ואת ההחלטה הסופית נקבל לאחר שני המשחקים בעוד חודש נגד נבחרות פולין ומקדוניה הצפונית".

גורם במסדרונות ההתאחדות לכדורגל הסביר: "הכל כאן מתנהל בסוג של פוליטיקה ספורטיבית. אל תפסלו על הסף שלמנהל הספורטיבי ווילי רוטנשטיינר יש מועמד אחר במקום אנדי הרצוג. אם אין אדם כזה בשרוול של האוסטרי, הוועדה הטכנית תתמוך ברובה יחד עם רוטנשטיינר בהמשך דרכו של הרצוג לפחות עד סוף מרץ 2020, אז יתקיימו משחקי פלייאוף ליגת האומות אליהם נבחרת ישראל קרובה להעפיל".

רוטנשטיינר.
רוטנשטיינר. "ההחלטה הסופית תתקבל אחרי פולין ומקדוניה הצפונית" (לירון מולדובן)

גורם בנבחרת ישראל אמר: "לאנדי הרצוג יש את הכבוד העצמי של כדורגלן עבר גדול, והוא לא יכריז רשמית שהוא מבקש להמשיך בישראל. האמירות לכאורה על געגועים למשפחתו הם קשקוש ותרוץ עתידי. בשיחות עם הצוות המקצועי שלידו הוא הבהיר כי התהליך בו החלו נמצא בשלב ההתחלה והשיפור של ישראל הוא תהליך המורגש בשלב זה בתוך הנבחרת והשחקנים".

נכון לעכשיו אין יו"ר להתאחדות לכדורגל במקומו של שינו זוארץ. נעשתה פנייה על ידי גורמים בכירים אל אורן חסון כדי שיקבל את התפקיד לאלתר. חסון הבטיח כי יקבל החלטה עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי