בניון: "תודה לאלה שרואים את הטוב". זהבי: "בושה וחרפה"

יניב קטן, יוסי בניון
יניב קטן, יוסי בניון | מאור אלקסלסי

החלוץ יצא להגנתו של כוכב העבר, שבעצמו כתב באינסטגרם: "כיף גדול להיות חלק מהאירוע". הברזילאים נהנו מכל רגע וריבאלדו אפילו החזיר לרונאלדיניו על הבישול במונדיאל 2002: "יום מיוחד בחיפה, תודה על כל האהבה"

(גודל טקסט)
הכדורגל הישראלי לקח אתמול (שלישי) הפסקה ממשחקי הליגה והתפנה לאירוע מיוחד בו אגדות העבר של ברזיל גברו 2:4 על שחקני העבר של נבחרת ישראל במשחק השלום אולם, אירוע אחד מכוער הרס את החגיגה כאשר הקהל באצטדיון סמי עופר לא שכח כנראה את מעברו של יוסי בניון ממכבי חיפה למכבי תל אביב והגיבו בשריקות בוז בכל פעם שנגע בכדור. הרשתות החברתיות היו עמוסות בתגובות וציוצים לעניין וגם ערן זהבי, כוכב נבחרת ישראל התייחס לאירוע.


זהבי אולי הרגיש תחושת דז'ה-וו מסוימת כשזרק את סרט הקפטן במדי הנבחרת, בדיוק באותו מגרש, במשחק נגד מקדוניה. זהבי העלה סטורי באינסטגרם וכתב בזעם: "בושה וחרפה? כמה עוד כדורגלנים גדולים יש לנו כמו יוסי בניון? תלמדו כבר לכבד שחקן שהביא למדינה שלו כל כך הרבה כבוד".


בניון נתן לסערה לחלוף, לא התראיין אמש והבוקר כתב בחשבון האינסטגרם: "בכל יום אני אומר תודה על כל אלה שזוכרים ורואים את הטוב. היה כיף גדול להיות חלק מהאירוע".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בכל יום אני אומר תודה על כל אלה שזוכרים ורואים את הטוב. היה כיף גדול להיות מחלק מהאירוע לצד החברים לנבחרת והאגדות מברזיל

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on



בצד השני נהנו מכל רגע. שחקני העבר של ברזיל, מחייכים כמו בעבר אך קצת מבוגרים יותר, שיתפו פעולה בדיוק כמו במונדיאל 2002 שהסתיים בזכייה היסטורית על חשבון גרמניה – רוברטו קרלוס, ריבאלדו ורונאלדיניו. השחקנים נהנו מאוד מאהבת הקהל וכן מהביקור בארץ הקודש. רונאלדיניו כתב ברשתות החברתיות על וידאו של השער שכבש: "תודה לכל מי שצפה במשחק השלום, היה מדהים לראות ולשחק לצד חברים גדולים, לקבל את העידוד הזה מהקהל ולקבל מתנה מריבאלדו, שזוכר שאני בישלתי לו במונדיאל". רונאלדיניו מתכוון כמובן לשער נגד נבחרת אנגליה במונדיאל 2002.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obrigado a todos que assistiram ao @shalomgame hoje, foi incrível rever e jogar ao lado de grandes amigos, receber todo carinho da torcida e ainda receber um presente do meu parceiro @rivaldooficial , lembrou aquele que eu te dei em 2002 hein

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on




ריבאלדו העלה גלריית תמונות וכתב: "איזה יום מיוחד כאן בחיפה. היכולת לשחק שוב עם החבר'ה האלה שעשו היסטוריה בכדורגל – זה היה מדהים. זה תמיד נפלא לייצג את ברזיל שלנו. תודה לך ישראל על כל האהבה והחסד".


בתקשורת הברזילאית העניקו גם כן התייחסו למשחק השלום בהתאם, מספר צוותים הגיעו במיוחד לישראל כדי לסקר את המפגש המסקרן – גם מבחינתם זהו היה איחוד מרגש מאוד של שחקנים רבים שזכו להניף את גביע העולם ב-2002. הכותרת בברזיל עסקו בעיקר בכך שהשחקנים "הצליחו להימלט מהמתח הפוליטי בישראל" ולא מעט גם בשופטים הישראלים ובעיקר בלילך אסולין – שבדרום אמריקה בהחלט גנבה את ההצגה כששלפה לקאקה כרטיס צהוב כדי להוציא גם את מכשיר הסלולר הנייד ולנצל את הרגע לסלפי מיוחד.


בברזיל גם ביקרו את העובדה שהערב בחיפה כונה "משחק השלום לקידום החברות, ההרמוניה והאיחוד", אבל שלמעשה הייתה זו חגיגה ישראלית ללא נוכחות פלסטינית. האגדות שהגיעו מברזיל ניסו לשדר מסרים של אחווה ושלום וקאקה טען בסיום: "הרעיון של המשחק הוא להעביר את המסר שכדורגל יכול לאחד ולסייע גם בקונפליקטים מסובכים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Que dia especial aqui em Haifa . Poder voltar a jogar com esta galera que fizeram história no futebol foi sensacional . È sempre maravilhoso representar o nosso Brasil . Obrigado Israel pelo carinho que estiveram conosco.

A post shared by Rivaldo Ferreira (@rivaldooficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי