לוין: "גאה בשחקנים". קארצב: "היה לי חשוב מאוד להבקיע"

עדן קארצב
עדן קארצב | דני מרון

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל נשמע שבע רצון אחרי ה-1:1 הביתי מול ספרד: "הוכנו אופי ונחישות מול יריבה מצוינת". כובש השער: "רציתי לשחרר לחץ ולצאת מהתקופה הפחות טובה, שמח שמצאתי את הרשת"

(גודל טקסט)
הנבחרת הצעירה של ישראל סחטה הערב (שלישי) 1:1 מפתיע ומחמיא במסגרת מוקדמות יורו 2021 מול ספרד, אלופת אירופה, שנחשבת לאחת הנבחרות הטובות בעולם. אוסקר המחליף העלה את האורחת ליתרון (50), אך עדן קארצב עלה מהספסל וקבע את תוצאת המשחק עם פנדל מוצלח (81). בתום ארבעה משחקים, החבורה של ניר לוין ניצבת במקום השני בבית עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ואילו היריבה החזקה איבדה נקודות לראשונה בקמפיין.


לוין סיכם: "המשחק מול מונטנגרו לא היה מאכזב, שיקחנו בסדר ובסופו של דבר פספסנו את הניצחון. היום כבר עשינו את כל התיקונים והשחקנים הוכיחו אופי ונחישות מול נבחרת מצוינת. זו תוצאה טובה עבורנו והנקודה יכולה להיות משמעותית בהמשך, כך שתיקנו במשהו את איבוד הנקודות מול מונטנגרו. שיחקנו כדורגל טוב ואני גאה בשחקנים שלי".


על המשך הקמפיין: "עדיין יש לנו מה לתקן ולשפר, בעיקר בהתקפה. משחק הצירופים שלנו לא מספיק טוב והפעולות האחרונות לא חדות, אך קשה לדרוש את זה משחקנים שמשחקים מול יריבים מהליגה הספרדית הראשונה, שרגילים לאינטנסיביות ולקצב שונה לגמרי. התמודדנו יפה עם הקושי הפיזי והמנטלי, כולם כולל המחליפים נתנו הכל וזה בא לידי ביטוי בכל דקה על המגרש".

קארצב הוסיף: "זה שער מאוד חשוב בשבילי, רציתי מאוד להבקיע בשביל לשחרר קצת לחצים ולצאת מהתקופה הפחות טובה שלי. אני מאוד שמח שהבקעתי והיינו יכולים אולי לצאת עם טיפה יותר, אבל אנחנו מרוצים ונלמד מהמשחק הזה. לא היה כלום שונה, באנו ושיחקנו בדרך שלנו. באנו בתור אנדרדוג ויצאנו בתוצאה שאנחנו מרוצים ממנה".




 שבע רצון מהתוצאה. ניר לוין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי