גורם בכיר בהתאחדות: "יהיה מגוחך להביא מאמן רק לשני משחקים"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

אנדי הרצוג שהצהיר כי הוא מתכוון להוביל את ישראל למשחקי הפלייאוף, צפוי להישאר וההחלטה לגבי עתידו תתקבל לאחר צמד המשחקים במרץ. אכזבה גדולה בנבחרת מכל שחקני ההגנה, אסף צור זוכה למעקב

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל אתמול (שישי) נחלה אכזבה גדולה לאחר שהוגרלה למסלול הקשה ביותר עבורה בפלייאוף מוקדמות היורו, כאשר מתוך ארבע נבחרות, דווקא היא שובצה בדרג ג' למשחק חוץ נגד סקוטלנד. בנוסף לכך, גם אם תצליח לגבור על היריבה בהאמפדן פארק היא תפגוש את המנצחת מבין סרביה לנורבגיה גם בחוץ.

בימים האחרונים גורמים בהתאחדות הציעו להחליף את המאמן האוסטרי אנדי הרצוג לקראת צמד המשחקים במרץ, אך יו"ר ההתאחדות אורן חסון טרם התייחס לסוגיה. גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל אמר: "לא נמנה מאמן אחר במקום אנדי הרצוג כי זה יהיה מגוחך להביא מאמן רק למשחק או שניים".

בקרוב תיערך פגישה בין אורן חסון לאנדי הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר, בה יקבל יושב הראש הסבר מקצועי על הקמפיין, בו סיימה במקום החמישי והמאכזב. בנוסף הצוות האוסטרי יציג את תוכניות ההמשך לקראת המשחקים הבאים.


טרם החליט לגבי עתידו של אנדי הרצוג. אורן חסון (באדיבות: התאחדות לכדורגל)

כבר עכשיו ברור כי לא יהיה לנבחרת ימי אימון רבים ואי אפשר לזמן את הליגיונרים לאימונים נוספים. הצוות המקצועי של הנבחרת צפוי לבצע שינוי משמעותי בסגל השחקנים והכוונה היא להיפרד לפחות ממחציתם, שנכללו ב-23 של הרצוג בצמד המשחקים נגד פולין מקדוניה הצפונית, כאשר עיקר האכזבה מופנית על שחקני ההגנה. מסיבה זו ישנה מעקב אחר שוער הפועל רעננה והנבחרת הצעירה אסף צור.

למעשה ההחלטה היא להצעיר את הסגל ולנפות שחקנים שאינם משחקים בקבוצותיהם באופן קבוע. כמו כן לא יגיעו שחקנים פצועים שגרמו לתחלופה גדולה כמעט לאחר כל זימון בקמפיין. זהותו של המאמן הלאומי בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ייקבע רק לאחר הפלייאוף והמאמן הנוכחי אנדי הרצוג הצהיר אתמול כי הוא יעשה הכל על מנת שישראל תעפיל לראשונה בתולדותיה לטורניר הגמר של היורו.


שוער הנבחרת הצעירה אסף צור. יוקפץ לנבחרת הבוגרת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי