פורסט: "יש עקיצות הדדיות עם ביטון ואלחמיד בחדר ההלבשה"

ביברס נאתכו, אריאל הרוש, ג'יימס פורסט
ביברס נאתכו, אריאל הרוש, ג'יימס פורסט | Gettyimages

כוכב סלטיק, שהפציץ שלושער מול אנדי הרצוג בליגת האומות, התייחס להגרלה שסידרה לסקוטלנד מפגש מול ישראל בחצי גמר פלייאוף העליה ליורו: "במשחק אחד הכל יכול לקרות". על חבריו לקבוצה: "יש התרגשות"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)
"חצי גמר פלייאוף זה תמיד קשה, לא משנה מי היריבה ובאיזה מפעל. לשמחתי המשחק ייערך בבית שלנו והאוהדים ידחפו אותנו, בתקווה שנצליח לשחזר את התוצאה מהמפגש האחרון מול ישראל בסקוטלנד". הדובר הוא ג'יימס פורסט, כוכב סלטיק, שהפציץ שלושער בלתי נשכח מבחינתו ב-2:3 על החבורה של אנדי הרצוג לפני כשנה במסגרת ליגת האומות.


כזכור, נבחרת ישראל הוגרלה ביום שישי האחרון מול נבחרת סקוטלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020, בידיעה שניצחון יעמיד בפניה משוכה קשה עוד יותר: משחק חוץ מול נורבגיה או סרביה בשלב הגמר. אנדי הרצוג וחניכיו יתארחו בגלאזגו בחצי הגמר ב-26 במארס, כשניצחון ישראלי יסדר משחק חוץ בנורבגיה או בסרביה חמישה ימים לאחר מכן.


פורסט התייחס לכך שבנבחרת ישראל משחקים שניים מחבריו לקבוצה: "היו בחדר ההלבשה עקיצות הדדיות עם ניר (ביטון) וחאתם (עבד אלחמיד) כשהתבשרנו על ההגרלה. ניר נעדר מהמשחקים נגדנו בליגת האומות בגלל פציעה, כך שהוא מתרגש מאוד. ישראל התקשתה בתקופה אחרונה, אבל מדובר במשחק אחד והכל יכול לקרות".


על השלושער מול ישראל: "זו הייתה הופעה גדולה עבורי ועבור סקוטלנד. הניצחון ההוא הביא אותנו לשלב הפלייאוף ויעניק לנו ביטחון גם לקראת ההתמודדות הקרובה. הלוואי שאכבוש שלושער נוסף. כדי לעלות ליורו נהיה חייבים לנצח את ישראל ואנחנו נחושים לעשות זאת".


פורסט הוסיף: "זה מרגש לשחק מול חברים שלך לקבוצה ומרגישים את זה היטב בחדר ההלבשה. ניר סיפר לנו שהם מאוד רוצים לנצח וברור לנו שהמשחק מול ישראל יהיה מסוכן. היריבה בגמר? נורבגיה וסרביה הן שתי נבחרות חזקות, לשחק בגמר מול אחת מהן זה יהיה מדהים אבל קודם כל נצטרך לגבור על ישראל בחצי הגמר".




הפעם ישראל תצליח לעצור אותו? ג'יימס פורסט אחרי השלושער בליגת האומות (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי