הרצוג מדבר מהבידוד: "לא סופר כמה זמן עבר כדי שלא אצא מדעתי"

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

אנדי הרצוג ייבדק היום במטרה לשלול כי חלה בקורונה, במקביל העניק ראיון קצר לתקשורת האוסטרית וסיפר על הימים בדירתו בהרצליה: "אשמח כאשר אראה את משפחתי"

(גודל טקסט)

מבין אלפי מבודדים בישראל רק בשל חזרתם מחו"ל בשבועיים האחרונים, נמצא גם מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג שהקדים את חזרתו מווינה בתקווה להתחיל בעוד יומיים (שלישי) בהכנות למשחק פלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד. הרצוג אמור להיבדק ביממה הקרובה כדי לשלול אפשרות שחלה בקורונה ולשחררו מהבידוד, אבל בינתיים נמצא בביתו בהרצליה ואמור לסיים בידוד בן שבועיים ימים בסוף השבוע בקרוב.

ביום שלישי תתקבל הכרעה אם משחקי פלייאוף היורו יתקיימו בסוף החודש, הצפי, כמובן, הוא שהמשחקים יידחו, אבל הרצוג לא מוטרד מכך ובסרטון וידאו ששלח לתקשורת באוסטריה סיפר: "אני מסתדר מצוין תחת הנסיבות הקיימות. אני ככה כבר כמה ימים, יותר משבוע, הפסקתי לספור כמה ימים אני בבידוד כדי שלא אצא מדעתי", ותוך כדי דבריו הראה את ביתו, שם הוא מבודד בימים אלה.

הרצוג כאמור הקדים את שובו לישראל כדי להתחיל את תקופת הבידוד בזמן ולא למצוא את עצמו נעדר מאימוני הנבחרת, כמובן שהוא החל את תקופת הבידוד עוד הרבה לפני ההחמרה שהובילה לעצירת כמעט כל ענף הכדורגל, וכשנשאל על כך אמר: "אם להיות כן, אשמח כאשר אחזור הביתה ואראה את משפחתי. ביום שלישי אופ"א תתכנס ותחליט על עתיד הפלייאוף".

כפי שפרסמנו אתמול, חוזהו של אנדי הרצוג הוארך אוטומטית עד סוף החודש, אולם דחיית המשחק מול סקוטלנד משמעותה שהוא לא יהיה תחת חוזה במועד החדש. בהנחה שהמשחקים יידחו בחודש או בתקופה קצרה אחרת, בהתאחדות יפעלו כדי להשאירו ובכך למנוע שינוי על הקווים ברגע האחרון ולפני משימה כה חשובה, אבל דחייה בשנה בהחלט עשויה להוביל לכך שלשלב הפלייאוף בעתיד תתייצב נבחרת ישראל עם צוות מקצועי חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי