דאגה בסקוטלנד: המשחק נגד נבחרת ישראל יידחה שוב?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | אודי ציטיאט

ראש ממשלת בריטניה העריך כי המאבק בקורונה יימשך כ-12 שבועות, מה שעורר חשש אצל הסקוטים מפני לוח הזמנים הצפוף. מקלין: "כולם ציפו למפגש, אבל קשה לחשוב על כדורגל"

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר, אופ"א קבעה תאריך חדש לפלייאוף העלייה ליורו בין סקוטלנד לישראל – 2 ביוני, אולם נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בבריטניה ואחרי שראש הממשלה בוריס ג'ונסון העריך כי יידרשו כ-12 שבועות כדי להתגבר על המגפה, הסקוטים מודאגים מהצפיפות שתיווצר בלוח הזמנים של הכדורגל המקומי.

שמונה מחזורים עדיין לא שוחקו בפרמיירשיפ, חצאי גמר וגמר הגביע הסקוטי גם הם צריכים להיערך וכמובן – המפגש בין הנבחרת הלאומית לישראל, שהמנצחת בו תעפיל לגמר הפלייאוף, כלומר משחק נוסף שצריך למצוא לו תאריך. בעוד הכדורגל בסקוטלנד מושבת עד ה-30 באפריל, ההערכה של ג'ונסון עוררה חשש כי המשחקים יוכלו להתחדש רק בקיץ – מה שיגרום לראשי ההתאחדות והמועדונים לכאב ראש משמעותי.

קשר נבחרת סקוטלנד ונוריץ' סיטי האנגלית, קני מקלין, התייחס לחצי גמר הפלייאוף נגד אנדי הרצוג ושחקניו: "לאור המצב כיום והתפשטות נגיף הקורונה, קשה לחשוב בכלל על כדורגל. עוד לפני ההודעה של אופ"א, כולנו הבנו שהיורו לא יתקיים הקיץ ובעקבות כך גם המשחק מול ישראל יידחה. כולם בסקוטלנד ציפו למפגש הזה בתקווה להעפיל לגמר, אבל זה יגיע בשלב מסוים ואנחנו נצטרך להיות הכי מוכנים שאפשר כשזה יקרה".

כיאל בביקור האחרון בגלזגו. מתי ייערך הפלייאוף? (אודי ציטיאט, גלזגו)
כיאל בביקור האחרון בגלזגו. מתי ייערך הפלייאוף? (אודי ציטיאט, גלזגו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי