אנדי הרצוג דורש מההתאחדות הכרעה בעניינו תוך שבועיים

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

מאמן הנבחרת, שצפוי לסיים את דרכו בעקבות דחייה נוספת של פלייאוף יורו 2020, התראיין באוסטריה: "מתי ייערך המשחק בסקוטלנד והאם אהיה המאמן? שאלות שאין עליהן תשובות"

(גודל טקסט)

אחרי שנודע שמשחקי פלייאוף 2020 לא ייערכו בחודש יוני הקרוב ומתוכננים כעת לחודש ספטמבר או אוקטובר, גם בתקשורת האוסטרית עוסקים בעתידו של מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג שבימים אלה נמצא עם משפחתו בביתו באוסטריה.

כידוע, חוזהו של הרצוג הסתיים עם עם סיום שלב המוקדמות, אלא שבשל העפלת נבחרת ישראל למשחקי הפלייאוף דרך ליגת האומות, חוזהו הוארך אוטומטית עד סוף חודש מרץ. בהתאחדות לכדורגל התכוונו לאפשר לו לאמן את הנבחרת גם בפלייאוף, שאמור היה להתחיל ב-26.3 במשחק בסקוטלנד, אלא שהדחייה הנוספת בשל התפשטות נגיף הקורונה והשבתת כל הענף, צפויה להוביל לסיום דרכו של האוסטרי ומינוי מאמן לאומי חדש עד המשימה הבאה.

הבוקר (שבת) גם התקשורת האוסטרית עסקה בעתידו של הרצוג ושם נכתב כי המאמן מצפה להחלטה באשר לעתידו בשבועיים הקרובים. אמש צוטט הרצוג ב"Sport Aktuell" ואמר: "מתי ייערך המשחק והאם אנדי הרצוג יאמן את נבחרת ישראל אלו שאלות שאין עליהן תשובות". בהתאחדות לכדורגל אישרו שעדיין לא נערכו שיחות עם המאמן בעקבות הדחייה החדשה ושבקרוב צפויות מולו שיחות כדי להכריע את עתידו.

עוד אמר הרצוג בן ה-51, שבעברו בין השאר שיחק בוורדר ברמן ובבאיירן מינכן: "בשלב מסוים בקריירה אני רוצה לאמן בבונדסליגה בגרמניה, זה יכול להיות מצוין".


נראה אותו מדריך את הנבחרת בפלייאוף? ההחלטה בקרוב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי