רוטנשטיינר: "רוצה שהרצוג ימשיך, אבל אולי עדיף שזה לא יקרה"

ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג
ווילי רוטנשטיינר, אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

המנהל הטכני של נבחרות ישראל התראיין באוסטריה ונשאל על דברי המאמן שטען שהוא לא יודע אם ימשיך בתפקיד: "קריטי שמאמן יהיה במאת האחוזים מאחורי הקבוצה שלו"

(גודל טקסט)

אנדי הרצוג התראיין בסוף השבוע האחרון באוסטריה וטען שעדיין מוקדם לדעת אם הוא יאמן את נבחרת ישראל במשחק פלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד, מפגש שאפילו לא יודעים מתי ייערך ועל פי הערכות ובתקווה זה יקרה בספטמבר או באוקטובר לאחר שנדחה מחודש מרץ ליוני ובשבוע שעבר בלית ברירה נדחה בשנית, וטען כי הוא מצפה שתוך שבועיים הוא יגיע עם ההתאחדות לכדורגל בישראל להסכמות על עתידו.

הרצוג, שחוזהו בנבחרת הסתיים למעשה בסוף שנת 2019, זכה להארכה אוטומטית עד מרץ בשל ההעפלה לפלייאוף אליפות אירופה דרך ליגת האומות, אבל על אף שהכוונה הייתה להמשיך איתו גם אם המשחק נגד סקוטלנד היה נערך ביוני, דחייתו הנוספת לספטמבר לכל המוקדם בהחלט צפויה להוביל על סיום דרכו ולמינוי מאמן חדש שינסה לסחוף את הנבחרת ליורו היסטורי דרך הפלייאוף – כידוע, על הנבחרת יהיה לנצח בסקוטלנד ולאחר מכן לגבור בגמר על אחת מבין סרביה או נורבגיה, שייפגשו בחצי הגמר המקביל.

לדבריו של הרצוג הגיב כעת המנהל הטכני של נבחרות ישראל ומי שהמליץ על מינוי הרצוג למאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר שאולי סיפק רמז עבה לבאות: "זה קריטי למאמן להיות במאת האחוזים מאחורי הקבוצה שלו", אמר רוטנשטיינר שעל פי הכתבה "התשובות של הרצוג בוודאי גורמות לו לכאבי בטן", "אבל אם זה לא המקרה, אז אולי עדיף לצדדים שלא להמשיך ביחד. זו תהיה אכזבה עבורי אם אנדי לא ימשיך", אמר ל-ORF.

"המטרה שלי היא להמשיך עם אנדי לפלייאוף ולעבוד איתו לטווח ארוך", אמר רוטנשטיינר לסיכום. בכתבה באוסטריה אף נטען כי עתידו של הרצוג יוכרע ככל הנראה ביום שישי הקרוב.


הרצוג ורוטנשטיינר. עתידו יוכרע ביום שישי, לפי התקשורת האוסטרית (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי