רוטנשטיינר מסכים לקצץ. ירוויח כ-65 אלף שקל

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | דני מרון

המנהל הטכני מבין את המצב, אך טרם נערכה שיחה עם המאמן שצפוי לעזוב, אלא אם יחתום לתקופה קצרה. בהתאחדות הגיבו על חשיפת פרטי השיחה: "הרצוג לא תוכנן לקחת חלק"

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל מצפים לתגובה של וילי רוטנשטיינר, שבשיחה עם יו"ר ההתאחדות אורן חסון, היו"ר לשעבר שינו זוארץ והמנכ"ל רותם קמר, התבקש להגיב השבוע על ההחלטות שהתקבלו: תחילה, הדרישה לקצץ בשכרו באופן משמעותי, כ-30 אחוז בסך הכל. בנוסף, האוסטרי יגיב בנוגע לעתידו של אנדי הרצוג, שככל הנראה יסיים את תפקידו וגם בנוגע לשורה של קיצוצים המתוכננת בכל נבחרות ישראל.

בשיחה, שפורסמה אתמול בשעות הצהריים בספורט1, לא נכח אנדי הרצוג ובהתאחדות הגיבו על כך וטענו כי "מלכתחילה הוא לא היה אמור להיות חלק ממנה. מי שמקבל את ההחלטות הוא המנהל המקצועי". על פי גורמים בהתאחדות, רוטנשטיינר נוטה לקצץ בשכרו בשיעור הזה ויודיע בעצמו כיצד הוא מתכוון לטפל בהליך ההבראה כדי שההתאחדות תוכל לעבור את התקופה הקשה הזאת מבחינה פיננסית. לאחר הקיצוץ הוא ירוויח כ-65 אלף שקל נטו – ויש לציין שהסכום אינו כולל מענקים והוצאות נוספות כמו רכב ודירה שנאמדים לבדן בכ-20 אלף שקל בחודש.

לגבי עתידו של המאמן – הוא כידוע לא צפוי להמשיך, אבל במהלך השיחה עלתה אפשרות לפיה חוזהו לא יחודש, אלא לצורך המשחקים בספטמבר ובאוקטובר בלבד – ליגת האומות ומשחק פלייאוף יורו 2020 בגלזגו ואולי גם בגמר, אם ישראל תעפיל, נגד נורבגיה או סרביה. הרצוג, כך נראה, יסרב לעבוד במתכונת הזאת, אך בכל מקרה בהתאחדות מכחישים שהתבקש לעבוד בהתנדבות.


הרצוג ורוטנשטיינר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי