אם יישאר, ההתאחדות תציע להרצוג: קיצוץ משמעותי תמורת בונוס שמן

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | לירון מולדובן

אם יסכים למתווה הקיצוץ של עד מחצית מהחוזה, האוסטרי יזכה למענק במקרה של העפלה ליורו. בהתאחדות החליטו כי ההכרעה בעניין המאמן תעבור להנהלת ההתאחדות. הבעיה: שם חלוקים בנוגע להמשך דרכו

(גודל טקסט)
אחרי שהסכים לקצץ 30 אחוז משכרו בשבוע שעבר, וילי רוטנשטיינר יעביר בימים הקרובים לראשי ההתאחדות לכדורגל את השורה התחתונה מהשיחה עם אנדי הרצוג. המאמן האוסטרי ביקש לחשוב מספר ימים לפני שיסכים למתווה הקיצוץ שהציע המנהל המקצועי, אבל בהתאחדות סבורים כי זה לא המכשול העיקרי שעומד בפניו, אלא ההצבעה בהנהלה – שם אין פה אחד בנוגע להמשך דרכו של האוסטרי.

הנהלת ההתאחדות מונה 29 חברים, אולם הם חלוקים כעת בנוגע להמשך העסקתו. בהתאחדות שללו שמועות לפיהן שהמאמן יעבוד בהתנדבות, אך המטרה היא להציע לו לעבוד בחוזה מקוצץ בשיעור של 30-50 אחוז. אחת האפשרויות שעלתה היא שהרצוג יקצץ 50 אחוז בחוזה שלו ובמקביל יקבל מענק שמן במידה והנבחרת תעפיל ליורו – אפשרות שתקרה אם ינצח את סקוטלנד ואת סרביה או נורבגיה בגמר דרג C.

הרצוג עצמו, מספרים בסביבתו, אמור להסכים לכל מתווה קיצוץ. הבעיה היא שבהתאחדות לא יודעים האם המשחק מול סקוטלנד אכן יתקיים בתחילת ספטמבר וחוששים שאם משחקי ליגת האומות יידחו בעקבות דחייתו, החוזה של הרצוג יוארך אף מעבר לכך. "הרצוג לא צריך להמשיך בעקבות כישלונו בקמפיין. אין קשר לקיצוץ", אמר אתמול אחד מחברי ההנהלה. חבר הנהלה אחר אמר כי "אין לי ספק שהמאמן שיעמוד על הקווים בפלייאוף יאמן גם בליגת האומות. זו מקשה אחת. אני חושב שצריך לתת הזדמנות נוספת להרצוג. אם הנבחרת לא תעפיל, הוא יעזוב".

המחלוקת הזאת בין חברי ההנהלה תוביל בסופו של דבר, ככל הנראה, להצבעה. "בשורה התחתונה, מי שיקבל את ההחלטה הם חברי ההנהלה, רוטנשטיינר הוא בסך הכל ממליץ", אמר אחד מהם אתמול.


על תקן ממליץ. וילי רוטנשטיינר לצד אנדי הרצוג (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי