לה פמיליה: "לא נשמש בובות, מפסיקים את שיתוף הפעולה"

משה חוגג, גיא ישראלי
משה חוגג, גיא ישראלי | אודי ציטיאט

בצעד מפתיע לאור מסיבת העיתונאים עם חוגג, ארגון האוהדים יצא בהצהרה: "בעלי תפקידים ובעלי אינטרסים דוחפים את ידם לתוך הארגון עם איומים והפחדות". הקבוצה מהבירה תפגוש את נס ציונה, קונטה התאמן ועשוי לפתוח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תעלה מחר (ראשון) למשחקה הרשמי הראשון לעונת 2019/20, שבו תפגוש את סקציה נס ציונה במסגרת גביע הטוטו. אחרי שטל בן חיים לא התאמן אתמול ורוני לוי תרגל את שי קוסטנטין, אופיר קריאף, אור זהבי ומקס גרצ'קין ברביעיית ההגנה שלו, נראה כי המאמן עדיין מתלבט לגבי עמדה אחת: האגף הימני בקישור. אנטואן קונטה התאמן ועשוי לפתוח כבלם במקום אופיר קריאף, או כמגן בצד ימין. מלבד בן חיים, גם עידן ורד שלא מורשה לחזור לאימונים בינתיים, ייעדר מהמפגש עם העולה החדשה.

לוי כבר תרגל אתמול את עלי מוחמד, מיכאל אוחנה וגדי קינדה, כשפרדי פלומיין תורגל בצד שמאל ושלומי אזולאי בחוד. לגבי הקשר הימני – ההתלבטות היא בין לוי גרסיה, קינדה שתורגל תחילה במרכז ולירן רוטמן. אם קינדה יפתח באגף, לוי עשוי לשבץ את דן איינבינדר במרכז השדה.

קונטה. צפוי לפתוח ב-11 (בית
קונטה. צפוי לפתוח ב-11 (בית"ר ירושלים, רשמי)

מצד האוהדים, לעומת זאת, מתגלים שוב קשיים. אחרי שבשבוע שעבר נערכה מסיבת עיתונאים משותפת בה הסכימו משה חוגג ונציג "לה פמיליה" להילחם יחד בגזענות, הוציא ארגון האוהדים הודעה הערב, בה נאמר: "לאחר מחשבה רבה ודיונים בתוך הארגון החלטנו להתנתק מכל שיתוף פעולה עם ההנהלה. ארגון אוהדים עושה את מהלכיו מאהבת הקבוצה והטירוף אליה. כל דבר נעשה מהלב. ארגון אוהדים אמיתי לא יכול להתקיים כל עוד בעלי תפקידים במועדון ובעלי אינטרסים למיניהם דוחפים את ידם לתוך הארגון. אם זה באיומים משונים, הצעות כספיות לשינוי דרך ורדיפה על חומר שאספו על אנשים מסוימים. כשכסף, אינטרסים, איומים והפחדות נכנסים אל הארגון וזה מה שמניע אותו – זה כבר לא ארגון אוהדים".

"כולנו היינו יחד, נשאר יחד ונהיה יחד בעתיד. האהבה לבית"ר ירושלים היא מה שמחברת אותנו ומה שמניעה אותנו – לא כסף ואיומים ולא נשמש כבובות ביציע ומחוץ ליציע כשמעלינו מרחפים דברים אחרים שכביכול מניעים אותנו ואת פעילותנו".

מאוחר יותר מסרה בית"ר בתגובה להודעת הארגון: "קראנו".

בגזרת המנויים, עד כה 7,279 הבטיחו את מקומם במשחקי הבית של הקבוצה מהבירה בעונה הקרובה.

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, אנטואן קונטה (אופיר קריאף), מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, לוי גרסיה (דן איינבינדר), גדי קינדה, פרדי פלומן; שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי