מסאי דגו התלוצץ: "שאיזי ימכור את ג'יימס בסוף העונה"

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן קריית שמונה היה מרוצה לאחר ה-1:2 על חדרה בגביע הטוטו: "התכוננו כמו למשחק ליגה". החלוץ שכבש והצטיין: "לא רוצה לדבר על העתיד". המאמן המפסיד אורי גוטמן: "זו רק ההתחלה, אני מעודד מהחצי השני"

(גודל טקסט)

קריית שמונה פתחה את עונת 2019/20 ברגל ימין לאחר 1:2 בחוץ על הפועל חדרה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. הרכש החדש ג'יימס (24) ועצמי של שגיב סולומון (43) כבשו לזכות מסאי דגו, יהונתן לוי צימק מן העבר השני לאחר טעות קשה של השוער זיגוס ברטקוס (88).

דגו סיכם: "נכון שזה גביע הטוטו, אבל התכוננו כמו למשחק ליגה והרגליים שלנו על הקרקע. הייתה נפילה בחצי השני ויש לנו הרבה עבודה. פתחנו את המשחק חזק וידעתי שהרגליים של השחקנים יתעייפו בגלל החום. אני שמח להיות פה ולעבוד פה. יש כאן חבר'ה צעירים שבאים לעבוד ואני מקווה שנגיע מוכנים לליגה. בליגה יהיו משחקים שקבוצות ילחצו אותנו גבוה ואני רוצה שהקבוצה שלי תהיה מוכנה לכל סיטואציה במגרש ויהיו לה פתרונות לכל תרחיש. אני נמצא במקום שקט שאני שמח להיות בו ואני מאוד מקווה שנגיע הכי מוכנים שאפשר לליגה".

על ג'יימס שהבקיע את השער הראשון והיה מעורב גם בשני: "רצינו אותו מאוד ועשינו את הכל בשביל להביא אותו. הוא רק ב-60 או 70 אחוז כושר וייקח לו ולאחרים עוד קצת זמן להתחבר. הדבר האמיתי זה הליגה, אבל נבוא לכל משחק בגביע הטוטו במטרה לנצח. ברביע יש לנו משחק מול קבוצה מצוינת ונעשה הכל בשביל לנצח גם במשחק הזה. אני מקווה שג'יימס ימשיך לתת מספרים גם בליגה, הוא שחקן טוב מאוד ואין לי בעיה שאיזי ימכור אותו בסוף העונה" (צוחק).

ג'יימס, המצטיין על כר הדשא, הוסיף: "אני מרגיש טוב, היה לי ולחברים שלי משחק טוב. קיבלו אותי בצורה טובה ואני מנסה לעשות את מה שאני יכול על המגרש. המאמן דיבר איתי, נפגשנו והוא אמר שהוא ראה אותי והוא יודע מה אני מסוגל לתת. הסברתי לו שאני אעשה את המקסימום ואנסה לעזור לקבוצה. אני לא רוצה לדבר או לחשוב על העתיד, אלא רק על העונה הזו ועל כמות השערים, הניצחונות והתארים של הקבוצה שלי".

המאמן המפסיד אורי גוטמן, שזכה לתמיכה מאביו אלי שצפה במשחק מהיציע, אמר: "זו רק ההתחלה ואני יכול להיות מעודד מהחצי השני. השחקנים באו, נלחמו וניסו עד הסוף כאילו זה גמר גביע. חזרנו ל-2:1 וזה לא הספיק, אבל זו רק תחילת הדרך. לקחתי את זה בחשבון. זאת הכנה לליגה. היה משחק חזק עם קצב טוב והוא התחלק לשתי מחציות. הייתי מרוצה עד הגול שספגנו, אבל ההמשך היה פחות טוב. בחצי השני רצנו ונלחמנו. זה לא הספיק הפעם, אבל אני מרוצה ממה שראיתי ומקווה שבליגה נראה טוב יותר".

על הבלם ג'ונתן סיסה שחתם ואמור להצטרף לקבוצה בקרוב: "חגי גולדנברג עשה את תפקיד הבלם בעבר ואין לי טענות. הבלם החדש אמור לנחות ואין ספק שהוא יחזק אותנו ואני מקווה שהוא יתאקלם במהרה ויעשה עבודה טובה".


תחילת הדרך. אורי גוטמן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי