רוני לוי: "טבעי שיש עליות וירידות", וארן: "הקהל תומך בנו"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים שמר על איפוק אחרי ה-1:2 הדרמטי על נס ציונה בגביע הטוטו: "אני עדיין לומד את השחקנים והם אותי". החלוץ שהבקיע בדקה ה-95 התייחס לעלי מוחמד: "הוא שחקן רגיל כמו כל אחד אחר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זה הלך קשה, אבל בית"ר ירושלים פתחה הערב (ראשון) את גביע הטוטו ברגל ימין לאחר 1:2 דרמטי על סקציה נס ציונה משער של אנתוני וארן המחליף בדקה ה-95. שלומי אזולאי העלה את החבורה של רוני לוי ל-0:1 (47) וסבין ליילאי רק איזן זמנית (75) עם טיל לחיבורים.

רוני לוי סיכם: "אני חושב שהגיע לנו לנצח. זה חשוב שכבשנו בסוף. היו הרבה דברים טובים וחלק קצת פחות טובים. זה עדיין השלבים הראשונים של העונה, אבל בסך הכל זה היה בסדר גמור. זה טבעי שיש עליות וירידות, אנחנו חודש לפתיחת הליגה ויש לנו הרבה שחקנים חדשים בקבוצה. אני עדיין לומד את השחקנים והם אותי. יש תהליכים שלוקחים זמן בכדורגל וזה חלק מהעניין. מחלק מהדברים אפשר להיות אופטימיים ומחלק לא".

על הסגל שעומד לרשותו: "כל מאמן שתשאל אותו תמיד יגיד לך שהוא רוצה עוד. אפשר לציין לטובה את הבעלים מושיקו חוגג – עשינו רכש משמעותי ויש לנו הרבה שחקנים מצוינים ואיכותיים. את מה שצריך אני אגיד ליוסי ולמושיקו, לא כאן בתקשורת".


"חשוב שתהיה אווירה טובה עם הקהל" (דני מרון)

על עלי מוחמד שהתקבל באהבה על ידי הקהל: "עלי בחור נהדר, ממש מקסים והוא גם שחקן מצוין שמתאמן כמו שצריך. חשוב לנו שתהיה אווירה טובה בתוך הקבוצה וגם עם הקהל, שהוא חלק בלתי נפרד מבית"ר ירושלים. אני מקווה שהכל יסתדר וכולם יהיו למען הקבוצה ולמען המטרה המשותפת שלנו".

אנתוני וארן, שהבקיע את שער הניצחון לאחר שעלה מהספסל, הוסיף: "זה רק המשחק הראשון ואני מקווה להמשיך כך. יש לנו קבוצה ממש טובה, הקהל יודע את זה והוא תומך בנו כבר מעכשיו. אני מקווה שזה מה שיהיה כל העונה וחושב שאנחנו נהיה בסדר גמור".

על עלי מוחמד: "הוא שחקן כמו כל אחד אחר, אין הבדלים. אנחנו מדברים איתו כרגיל, הקהל עשה לו קבלת פנים יפה והוא חלק מאיתנו". על המטרה האישית שלו: "יש לנו מטרה קבוצתית לפני הכל, אבל ברור שאני חלוץ שחי מגולים. אי אפשר לדעת כמה אני אשחק ואני לא אגיד פה מספרים, אבל אני רוצה להבקיע והרבה".


"רוצה להבקיע וכמה שיותר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי