מסאי דגו: "ידענו שלא נתחבר כבר במשחקי ההכנה"

דגו
דגו | לירון מולדובן

מאמן קרית שמונה היה מרוצה מהניצחון על נתניה אך שמר על איפוק: "זה עדיין גביע הטוטו, מקווה שנגיע מוכנים גם לליגה". על איכות הסגל שלו: "קיבלתי את כל מי שרציתי. אם נרגיש צורך לצרף שחקן, נעשה את זה".

(גודל טקסט)

למרות התוצאות המדאיגות במחנה האימונים, הפועל קרית שמונה התחילה את העונה ברגל בימין והערב (רביעי) השיגה את ניצחונה השני בגביע הטוטו, על חשבון מכבי נתניה, בזכות שערים של מוחמד שכר וג'יימס אדניי.

מאמן הצפוניים מסאי דגו היה מרוצה, אך ביקש להישאר מפוקס במטרה האמיתית: "ידענו שלא נתחבר כבר במשחקי ההכנה. שחקנים הצטרפו במהלך המחנה, זה תהליך. צריך להשאיר את הרגליים על הקרקע, זה עדיין גביע הטוטו. מקווה שנמשיך כך ונגיע מוכנים לליגה".

על הסגל שלו אמר: "אני יכול להגיד שכל שחקן שרציתי להביא לכן, קיבלתי. מההתחלה אמרתי שלא אביא כל שחקן, יש בסיס טוב, שחקנים צעירים ושמרנו על השלד משנה שעברה. אם נרגיש שצריך לצרף שחקן נעשה את זה, יש זמן עד הליגה".

משחק פחות טוב של קבוצתו. סלובודאן דראפיץ' (אריאל שלום)
משחק פחות טוב של קבוצתו. סלובודאן דראפיץ' (אריאל שלום)

למרות שחלוץ הרכש ג'יימס אדניי כבש שוב ומרשים עד כה, דגו שמר על איפוק בנוגע אליו: "מקווה שג'יימס יביא את היכולת הזו גם לליגה, אבל מגיע קרדיט גם לישראלים הצעירים שנותנים מעצמם הכל, זו קבוצה".

בצד המפסיד, סלובודאן דראפיץ' הצטער על התוצאה: "כל הפסד כואב, אנחנו רוצים לנצח כל משחק, זו רק תחילת העונה. היינו פחות טובים מאשר במשחק הקודם, אפשרנו גם לשחקני הסגל הרחב לקבל דקות. היו לנו עשרות דקות טובות במחצית השנייה, אבל באופן כללי זה היה משחק פחות טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי