מכבי נתניה שברה את שיא המנויים מאז הצטרפותו של סגל

אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה | מאור אלקסלסי

3,892 אוהדים רכשו מנוי לעונת המשחקים הנוכחית, לעומת 3,715 בעונה שעברה. דני עמוס יחזור רק בתחילת הליגה, אכזבה מההפסד: "נתניה של השנה לא רוצה להפסיד גם בגביע הטוטו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה יצאו מאוכזבים מההפסד אמש 1:2 לעירוני ק"ש. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, שערכו רוטציה רחבה בהרכב, לא הציגה משחק גדול ואף נקלעה לפיגור כפול, אך הצליחה לצמק ואף כמעט להשוות, אלא שהפנדל של אלמוג כהן נפסל בשל כניסה מוקדמת לרחבה והפנדל החוזר כבר נהדף על ידי ברטקוס.

"המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה, במחצית השנייה נראינו יותר טוב אבל מצד שני ספגנו שני גולים ממתפרצות ואסור שזה יקרה", אמרו בקבוצה, "מה שניקח זה את הדקות היותר טובות ששלטנו בהן במחצית השנייה. זה עדיין הפסד מאכזב, כי נתניה של השנה לא רוצה להפסיד גם בגביע הטוטו. אפשר להתעודד מזה שהצלחנו כמעט לחזור מפיגור של 2:0".

מי שזכה אמש לדקות ראשונות בקבוצת הבוגרים הוא הקשר הצעיר רוי קורין, שהשתלב כבר במחנה האימונים ובנתניה מקווים שיעשה העונה את עונת הפריצה שלו, כאשר טרם מלאו לו 17. "הוא עוד צריך לעבוד קשה. הוא עדיין ילד, אבל רואים שמדובר בשחקן לא רע", אמרו שחקנים בקבוצה.

רז כרמי קיבל מחמאות למרות ההפסד. (אודי ציטיאט)רז כרמי. קיבל מחמאות למרות ההפסד (אודי ציטיאט)

בקבוצה החמיאו לשוער רז כרמי על מספר הצלות שסיפק במהלך המשחק, כשבינתיים השוער הראשון דני עמוס החל להתאמן בהדרגה ביום שלישי עם משקם הפציעות ואתמול הוא עבר טיפול. בקבוצה לא רוצים לסכנו והוא צפוי לחזור לאימונים עם הקבוצה רק בשבוע הבא, כשנראה שהוא לא ייטול חלק גם במשחק מול הפועל חדרה באמצע השבוע הבא ולמעשה אמור לחזור רק לתחילת הליגה.

בתוך כך, במועדון הודיעו הבוקר על שבירת שיא המנויים מאז הצטרף אייל סגל למועדון, כשנכון לתאריך זה, כ-3,892 אוהדים רכשו מנוי לעונת המשחקים הנוכחית, לעומת 3,715 שרכשו בעונה שעברה כאשר בתאריך המקביל אשתקד רכשו כ-2,738 אוהדים מנוי. מדובר בגידול של למעלה מ-1,000 אוהדים ביחס לעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי