אבו עקל יעלה במקומו של גורדנה הפצוע, אזולאי ישמש כקפטן

משה אוחיון, רוני אוואט
משה אוחיון, רוני אוואט | לירון מולדובן‎

מ.ס. אשדוד מתכוננת למשחק הקרוב נגד סקציה נס ציונה, והקשר שנפגע בעצם הבריח נגד הפועל ת"א יהיה מחוץ לסגל. אלאבי הגנאי עבר ניתוח בברכו וייעדר מספר שבועות. אספה או סזנו יפתחו בעמדת המגן הימני

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

לאחר המהפך המרשים והניצחון על הפועל תל אביב, במ.ס. אשדוד הצליחו לקבל את כלל האישורים הנדרשים לרישיון הפעלת אצטדיון הי"א, לאחר ביקורת שנערכה במגרש בו תארח מחר (שבת) את סקציה נס ציונה. בקבוצה מאמינים כי יוכלו לסיים במקום הראשון בבית ולהעפיל ממנו לשלב חצי גמר גביע הטוטו. 

גורם במועדון אמר: "הניצחון על הפועל ת"א הכניס המון ביטחון בקבוצה ובחשיבה קדימה. אם ננצח את נס ציונה, הקרב על המקום הראשון יערך נגד בית"ר ירושלים בטדי". מי שלא ייקח בחלק בהתמודדות מחר הוא רועי גורדנה, שסובל מפגיעה בעצם הבריח, ומחליפו יהיה פיראס אבו עקל. שלומי אזולאי, שהגיע הקיץ ממכבי חיפה, יעלה עם סרט הקפטן על ידו.

שחקן נוסף שלא ייכלל בסגל הוא הקשר הגנאי סמואל אלאבי, שעבר הבוקר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו וייעדר מספר שבועות. גולברטו דה סילבה, הבלם הנבחן מברזיל, ימתין למשחק נגד בית"ר ירושלים כדי להיבחן על המגרש. בנצי מושל עדיין לא החלים מפציעתו וגם הוא יהיה בחוץ לסגל של רוני אוואט. בנוסף, יצחק אספה והכישרון הצעיר זוהר סזנו נאבקים על עמדת המגן הימני.

רועי גורדנה. נפצע ביצחון נגד הפועל ת
רועי גורדנה. נפצע ביצחון נגד הפועל ת"א ולא ישחק בשבת (דני מרון)

הרכב משוער: רון שושן, יצחק אספה (זוהר סזנו), ג'רום ג'הטנה, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, לאונרדו אווסו, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, יעקב בריהון, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי