קניקובסקי נתן לנתניה ניצחון שני העונה ב-0:1 על הפועל כפ"ס

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אריאל שלום

היהלומים הרבו להחמיץ ובעיקר נתקלו ביום גדול של איתמר ישראלי, אבל שער של הקשר (45) הספיק להם לשלוש נקודות בבית הקשה בגביע הטוטו. בכורה לצליל נחמיה ולבורחה היקה, שנכנס במחצית השנייה

(גודל טקסט)
מכבי נתניה רוצה להילחם בצמרת גם בעונה הקרובה, ולפחות על פי מפעל ההכנה הרשמי שהוא גביע הטוטו נראה שהיא בדרך לשם. אחרי הפסד מפתיע לקריית שמונה היהלומים רשמו היום (שבת) ניצחון שני העונה עם 0:1 קן על הפועל כפר סבא, והיו יכולים להבקיע יותר אלמלא תצוגה נהדרת של איתמר ישראלי בשער העולה החדשה.


הצמד דראפיץ' את ברדה הוכיח שהוא עדיין יכול להפתיע, ועלה עם מהפכה בהרכב שנתנה את הקרדיט לוויקי כחלון, רומן גולובארט, גיא מלמד ועוד. צליל נחמיה זכה לבכורה במדי הקבוצה. המגן החדש בורחה הררה קיבל דקות ראשונות במחצית השנייה, ובסך הכל הסגל נראה טוב. שיתוף הפעולה בין מלמד לבצ'יראיי הביא עוד כמה הזדמנויות, אבל היחידה שנכנסה היתה זו של קניקובסקי שנייה לפני סיום המחצית. כאמור, זה היה יכול להיות תבוסה. פיניש, אלמוג כהן, היקה ועוד בחנו את השוער בן ה-26, שהרשים בין הקורות של אופיר חיים.


נתניה נצמדה כעת לקריית שמונה שתפגוש מחר את הפועל חיפה, וביום רביעי יצאו היהלומים לחדרה במטרה להתקרב כמה שאפשר לחצי גמר המפעל. עבור כפר סבא מדובר בנקודה בודדת בשני משחקים, מה שיותיר אותה במאבקי המיקום.


רז כרמי. קיבל את ההזדמנות במקום דני עמוס (אריאל שלום)
רז כרמי. קיבל את ההזדמנות במקום דני עמוס (אריאל שלום)


הרכבים 
מכבי נתניה: רז כרמי, ויקי כחלון, צליל נחמיה, רומן גולובארט, בן תורג'מן, אלמוג כהן, סתיו פיניש, יחמיר היקה, גבי קניקובסקי, גיא מלמד, פאטוס בצ'יראיי.


הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, לב כהן, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, קווין ריינשטיין, דני רוזנבליט, מחמוד יוסף, רוי רונן, עומר פדידה, בנג'מין קוקו.


מהלך המשחק
הבדלי הרמות על הדשא הורגשו כבר מהפתיחה, ומכבי נתניה הגיעה להזדמנות הראשונה שלה בדקה הרביעית עם התקפה נהדרת והכנסת כדור לאלמוג כהן, שמזווית קשה בעט מעל השער. בדקות הבאות הגיעו הנתנייתים לעוד הזדמנויות, אך לא הצליחו לייצר מצב בעיטה אמיתי עד שגיא מלמד הכניס כדור נפלא לבצ'יראיי שבעט מקרוב ונעצר רק אצל איתמר ישראלי.


איתמר ישראלי. הציל את כפר סבא יותר מפעם אחת (אריאל שלום)
איתמר ישראלי. הציל את כפר סבא יותר מפעם אחת (אריאל שלום)


השוער הצעיר של כפ"ס המשיך להראות יכולת נפלאה, גם מול בעיטה מרחוק מרגלי סתיו פיניש. אלמוג כהן דחק פנימה את הריבאונד, אבל הוא היה בנבדל. מול הבעיטה מקרוב של גבי קניקובסקי, שחדר לרחבה, הוא כבר לא היה יכול לעשות דבר, והקשר העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-45.


במחצית השנייה היו פחות הזדמנויות, אבל יותר קרובות. באצ'יראיי נגח כדור אחד לקורה, וסתיו פיניש ניסה את כוחו בעוד בעיטה מרחוק, אך זו הלכה החוצה. מהנקודה הזו נרגעו מעט שחקני המארחת, וכפר סבא יצאה להתקפות במטרה למצוא את השוויון. אלא שההתעוררות של הקבוצה של אופיר חיים הגיעה מאוחר מדי, וכשהשריקה נשמעה היתה זו מכבי נתניה שירדה מהדשא מנצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי