אשדוד מצפה להגעת אוואני, הזרים הנבחנים כנראה ישוחררו

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן‎

בלם נבחרת אוגדנה אמור להגיע היום לישראל כדי להשלים את הצטרפותו, ספק גדול אם ג'יהואטה שכבש שער עצמי בדקה ה-94 נגד נס ציונה וגם גולברטו דה סילבה יישארו. וגם: אוואט התייחס לשיחה עם בן זקן במחצית

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה ענקית במ.ס. אשדוד לאחר השער העצמי שכבש הבלם הקמרוני הנבחן ז'רום ג'יהואטה בדקה ה-94, אשר קבע 1:1 נגד סקציה נס ציונה. הערב (ראשון) יחזיקו באשדוד אצבעות להפועל תל אביב שתארח את בית"ר ירושלים, בתקווה שהשחקנים של המאמן ניסו אביטן ינצח ויותירו תקווה להמשך המאבק על המקום הראשון בבית, המוביל לשלב חצי הגמר בגביע הטוטו.

למרות העצב מאיבוד הנקודות, במועדון ידעו לומר ש"את הפועל תל אביב ניצחנו בדקה ה-90, זה היופי במשחק שפעם אתה נותן ופעם אתה מקבל בשניות הסיום", אולם המאמן רוני אוואט לקח את הדברים בצורה קשה יותר: "אין תירוצים לתוצאה וליכולת הלא טובה. לקבל גול בדקה האחרונה זה מתסכל מאוד".

על ההתנהלות לקראת המחצית השנייה והשיחה בין הבעלים ג'קי בן זקן למאמן רוני אוואט, הבהיר אוואט בסיום המשחק כי בן זקן לא הורה לו לבצע חילופי שחקנים . אוואט אמר כי הקשיב לדעתו של בן זקן ושכך יהיה בהמשך העונה גם בליגה, אם בן זקן יחשוב שיש מה לשנות בהתאם לתוצאה וליכולת.


אוחיון ואוואט. ימשיכו להקשיב לדעת הבעלים בעת הצורך (לירון מולדובן)

מהמשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים ייעדרו בנוסף לרועי גורדנה הפצוע גם מונטרי קמהאני שהורחק אתמול בכרטיס אדום וסמואל אלאבי שעבר ניתוח אורטוסקופיה בברך וישוב לפתיחת העונה.

בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני, אשר שיחק באליפות אפריקה נגד סומליה, אמור להגיע היום לישראל. אווני יעבור בדיקות רפואיות ואמור לחתום רשמית במועדון. מסתמן כי הנבחן ז'רום ג'יהואטה לא יוחתם, אבל ההחלטה בנושא אינה סופית. גם הבלם הברזילאי הנבחן גולברטו דה סילבה אינו מרשים ונראה כי ישוחרר. מי שאמור לחתום הוא הקשר פירס אבו עקל ששיחק בעונה שעברה באיכסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי